Tänkte sno en idé rakt av från ett annat forum (som i sin tur snott idén från ett annat forum som kommit upp i över 1000 bilder...) och försöka räkna med bilder. Enkla regler. Posta en bild som innehåller samma antal av något eller, eller innehåller samma tal/siffra som nummret på inlägget. T.ex. post ett innehåller en cykel, post två en bild på två hjälmar, post 3 innehåller en bild på en display som visar 003 etc. Det är inte godkänt att posta en bild på något som abstrakt innehåller samma tal/nummer i turordninge. Exempelvis, den här hinken innehåller 4 deciliter morotsjuice. Alla andra former av siffror eller antal som bilden som går att räkna är godkända.
Jag börjar då.
1.
- Alla bilder som det inte syns på direkt ska innehålla en förklaring. Nummret skall dock framgå på bilden.
- Om någon annan hinner före får inte någon annan skicka in och säga "min var coolare".
- Samma person får INTE skicka in flera på rad, innehåller en bild flera efterföljande nummer räknas endast det lägsta (det nummer som efterföljs föregående post).
Jag börjar då.
1.
Last edited: