Dags att stå på egna ben

biker

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Yamaha R1-02
Hallå på er allihopa... Har alltid tjuvkikat över gubbens axel när han har varit inne på forumet. Dags att bli medlem själv och stå på egna ben. Vem är jag: Kortfattat :fakta : 29 årig mc-tokig brud som inte nöjer sig att sitta på bönpallen, gift med hillbilly, kör honda cbr 900rr fireblade.
Ha så gott, så ses vi ute på de kurviga vägarna. :squid

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
biker skrev:
Hallå på er allihopa... Har alltid tjuvkikat över gubbens axel när han har varit inne på forumet. Dags att bli medlem själv och stå på egna ben. Vem är jag: Kortfattat :fakta : 29 årig mc-tokig brud som inte nöjer sig att sitta på bönpallen, gift med hillbilly, kör honda cbr 900rr fireblade.
Ha så gott, så ses vi ute på de kurviga vägarna. :squid

Jag har inget gott om Hillbilly och säga... han dumpa mig ståendes utanför Statoil på våran första träff!!!!!!! :fatta! :hihi

Nåväl, jag tror mig veta hur du har det så jag kan bara välkommna dig till ett gäng som inte sviker en på en träff iaf :tummenupp

PS: Hillbilly lovade på Sveavägen McDonalds att ALLA som är i Skokloster trakten skulle få nybakat så vi är rätt så sugna på att komma över på en fika inom snar framtid :tungan

//Nobody aka Anders

biker

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Yamaha R1-02
Nobody skrev:
Jag har inget gott om Hillbilly och säga... han dumpa mig ståendes utanför Statoil på våran första träff!!!!!!! :fatta! :hihi

Nåväl, jag tror mig veta hur du har det så jag kan bara välkommna dig till ett gäng som inte sviker en på en träff iaf :tummenupp

PS: Hillbilly lovade på Sveavägen McDonalds att ALLA som är i Skokloster trakten skulle få nybakat så vi är rätt så sugna på att komma över på en fika inom snar framtid :tungan

//Nobody aka Anders

Dörren står alltid öppen för vänner, det vet du väl. Johan måste ha gått en kurs i bakning bakom min rygg... Under våra 11 år tillsammans har han stått vid spisen vid 2 tillfällen!!! Jag tror nog att det är bäst att jag fixar baket och han får stå för snacket. Brukade du åka till jobbet vid 7-tiden? Själv slutar jag jobbet kl 7 på morgonen i Sigtuna så vi lär nog mötas på vägen... Jag är en sådan där som jobbar medans andra ligger och trynar på kudden. :trött Ha så gott och hälsa hem...

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
biker skrev:
Dörren står alltid öppen för vänner, det vet du väl. Johan måste ha gått en kurs i bakning bakom min rygg... Under våra 11 år tillsammans har han stått vid spisen vid 2 tillfällen!!! Jag tror nog att det är bäst att jag fixar baket och han får stå för snacket. Brukade du åka till jobbet vid 7-tiden? Själv slutar jag jobbet kl 7 på morgonen i Sigtuna så vi lär nog mötas på vägen... Jag är en sådan där som jobbar medans andra ligger och trynar på kudden. :trött Ha så gott och hälsa hem...

Jag brukar åka hemifrån mellan 07.00 och 07.15 oftast. Jag bor nästan mitt emot golfbanan så jag kommer från det hållet och beger mig mot stan.

2 tillfällen?!?!? Hos oss slås vi om vem som ska göra maten. Blir det röstning hos oss så vinner jag då ungarna är på pappas sida :yoparty Jag tror Johan hade nog kallt räknat med att du skulle stå för det misstänker jag :rolleyes:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Välkommen, kul med fler tjejer :tummenupp
Tycker att vi ska dra ihop en tjejkörning i norrort snart, var skitkul förra året när vi körde söderut, men den här gången är det vår tur tycker jag!
:yoparty

hillbilly

To Fast For You...
Gick med
12 Jul 2004
Hoj
Såld
jaja****

Nobody skrev:
Jag brukar åka hemifrån mellan 07.00 och 07.15 oftast. Jag bor nästan mitt emot golfbanan så jag kommer från det hållet och beger mig mot stan.

2 tillfällen?!?!? Hos oss slås vi om vem som ska göra maten. Blir det röstning hos oss så vinner jag då ungarna är på pappas sida :yoparty Jag tror Johan hade nog kallt räknat med att du skulle stå för det misstänker jag :rolleyes:
vill du leka i helgen då? ni kan väll komma över?mvh johan :yoparty

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
hillbilly skrev:
vill du leka i helgen då? ni kan väll komma över?mvh johan :yoparty

Jag skulle jätte gärna göra det men den här och nästa helg är bokad med snickrande på huset... och lördagen är det trädgårdsmässan som man ska gå på. Men idag så dyker du upp som vanligt till donken så drar vi därifrån tillsammans hemmåt via en och annan väg lr....

hillbilly

To Fast For You...
Gick med
12 Jul 2004
Hoj
Såld
jobbar natt

Nobody skrev:
Jag skulle jätte gärna göra det men den här och nästa helg är bokad med snickrande på huset... och lördagen är det trädgårdsmässan som man ska gå på. Men idag så dyker du upp som vanligt till donken så drar vi därifrån tillsammans hemmåt via en och annan väg lr....
ja kan komma dit en snabbis/mitza jobbar natt/ slutar 1740
mvh svikaren.......... :yoparty

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
hillbilly skrev:
ja kan komma dit en snabbis/mitza jobbar natt/ slutar 1740
mvh svikaren.......... :yoparty

Vadå, ska jag tolka det som att du inte kommer lr :va Tänkte mest på att du slipper åka ensam hem igen om du kommer dit....

hillbilly

To Fast For You...
Gick med
12 Jul 2004
Hoj
Såld
sorry

Nobody skrev:
Vadå, ska jag tolka det som att du inte kommer lr :va Tänkte mest på att du slipper åka ensam hem igen om du kommer dit....
de är klart ja kommer !!!!! men sen blir de hem till djuren....... :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...