Vad kul!bikerwoman skrev:Välkommen, kul med fler tjejer![]()
Tycker att vi ska dra ihop en tjejkörning i norrort snart, var skitkul förra året när vi körde söderut, men den här gången är det vår tur tycker jag!
![]()

Tack för välkomnandet!
Vad kul!bikerwoman skrev:Välkommen, kul med fler tjejer![]()
Tycker att vi ska dra ihop en tjejkörning i norrort snart, var skitkul förra året när vi körde söderut, men den här gången är det vår tur tycker jag!
![]()
Bor ni i gula eller det röda huset? Så vi vet vart vi kan åka och fika..Men, ni var inte sigtunabor från början? Ni var uppifrån, va? Möter du någon blågrön V70 som tokblinkar med hellyset på morgarna så är det jag...Nobody skrev:Jag brukar åka hemifrån mellan 07.00 och 07.15 oftast. Jag bor nästan mitt emot golfbanan så jag kommer från det hållet och beger mig mot stan.
2 tillfällen?!?!? Hos oss slås vi om vem som ska göra maten. Blir det röstning hos oss så vinner jag då ungarna är på pappas sidaJag tror Johan hade nog kallt räknat med att du skulle stå för det misstänker jag
![]()
biker skrev:Bor ni i gula eller det röda huset? Så vi vet vart vi kan åka och fika..Men, ni var inte sigtunabor från början? Ni var uppifrån, va? Möter du någon blågrön V70 som tokblinkar med hellyset på morgarna så är det jag...![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |