Dags för årsmöte!

Henrik08

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Duc Pantah-82, Duc 888-94, Apa/KTM, ZX10-09
Jättekul med så många där.

Stark förening med en gladlynt vänlig stämning även när alla inte höll med alla om allt, men det är väl det årsmöten är till för!

Ett särskilt tack vill jag rikta till alla som inte slängde ut mig.

Nu rättar jag in mig i ledet i ett helt år

Henrik

heueh

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1, Honda CB1000R
Ett varmt tack till Micke som ledde mötet med fast hand. Nobody does it better....

Och Henrik, skulle inte du reda ut var man kan köpa dubbade slicks?

Själv har jag köpt en extra bred snöskyffel, nu ska jag bara hitta någon som kan använda den :tummenupp

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Även om jag inte höll med dig på vissa punkter så stort tack för att du tagit dig tiden att skriva motionerna. Alla andra som haft så många åsikter om verksamheten gjorde ju inte det. Det är ju tack vare sådana som dig som viktiga saker lyfts fram och diskuteras under årsmötena!

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jättekul med så många där.

Stark förening med en gladlynt vänlig stämning även när alla inte höll med alla om allt, men det är väl det årsmöten är till för!

Ett särskilt tack vill jag rikta till alla som inte slängde ut mig.

Nu rättar jag in mig i ledet i ett helt år

Henrik
Henrik,
du är en av de mest engagerade jag känner och du brinner för föreningen och dess bästa.
Utan dig hade detta och förra årsmötet blivit väldigt slätstruket, fortsätt i samma goda anda! :tummenupp

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ett varmt tack till Micke som ledde mötet med fast hand. Nobody does it better....

Och Henrik, skulle inte du reda ut var man kan köpa dubbade slicks?

Själv har jag köpt en extra bred snöskyffel, nu ska jag bara hitta någon som kan använda den :tummenupp
Tack Lars, men snöskyffel, vad skall du ha den till? Vi skulle ju inte ha skottad bana?

Har faktiskt tänkt på den motionen hela dagen idag, var ute och kollade hojen och tänkte, det där går fan att genomföra en dag som denna. 10 - 15 hade varit kanon.

Henrik08

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Duc Pantah-82, Duc 888-94, Apa/KTM, ZX10-09
Hej,

Läste just protokollet. Jag förstår att det måste sammanfattas i ett protokoll men motionerna i kapad form får mig att framstå som en komplett helidiot. Går det att länka in dem i sin helhet så kanske det finns en liten liten chans att jag kan komma undan som halvidiot?

Henrik

PS: Just nu skulle det väl vara utmanande med några pass på Knudan eller SRW!

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Hej,

Läste just protokollet. Jag förstår att det måste sammanfattas i ett protokoll men motionerna i kapad form får mig att framstå som en komplett helidiot. Går det att länka in dem i sin helhet så kanske det finns en liten liten chans att jag kan komma undan som halvidiot?

Henrik

PS: Just nu skulle det väl vara utmanande med några pass på Knudan eller SRW!

Håller fullständigt med på båda punkterna.
Det är väldigt viktigt att dokumentationen blir korrekt. Nu när det kommit in välartikulerade motioner är det viktigt att dem inte kapas. Lätt hänt att helhetsbilden blir felaktig annars. Oavsett utgång och beslut angående motionerna.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Motionerna i sin helhet finns i dagordningen som i och för sig inte publicerades på hemsidan i år, fråga mig inte varför. :confused:

Henrik, du framstår aldrig som varken hel- eller halvidiot. :krama

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Hej gott folk,
Ledsen Henrik, det var så klart inte alls meningen att få dig att framstå som idiot. Den uppgiften får du faktiskt klara helt själv :)

Dagordningen finns nu på hemsidan.

Mvh
Thomas

Ordförande

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!