Dags för After Work igen! 8/10

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Ähh. Loranga försöker släcka ett ljus i fönstret med en hand. Det såg lite fjantigt ut tycker jag. :D

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Tack för en trevlig kväll!! Hade ingen aning om att det var 22-ÅRS gräns på den där oconnerspuben!!Dessutom så hade vaktsaten mage att tycka till om att jag var för berusad för att komma in!
Å jag som bara tog "några" bärs i bastun efter jobbet.
Nä, finns det ingen annan pub att gå till?

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
22års gräns?! :eek:
Va e de för skit? Då får jag ju inte komma in där jue...

(eller är det kanske en magisk gräns för små stupfulla beelsebubbar?? :rolleyes: :D )

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
22 år är inga problem om du är tjej och är en snygg hojåkare. Tinatjejen platsar direkt. Gör beelsebub det? :va Jag har ingen aning. Jag har inte träffat beelsebub ännu.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
JoS skrev:
22 år är inga problem om du är tjej och är en snygg hojåkare. Tinatjejen platsar direkt. Gör beelsebub det? :va Jag har ingen aning. Jag har inte träffat beelsebub ännu.

:D :tummenupp Bra där Jos.
Kom inte Beelse i onsdags då? :confused:

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Jodå JoS,du har träffat Beelsebub, jag känner iallafall igen dig. Du gick uppför trappen när jag pratade med vakten. Men sedan kom jag inte in.

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Tack tinatjejen. Ska göra det ,men har ingen "bra" bild! Kanske Tina vill komma hem till mig och fota mig? (har lite vin å räkor hemma)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
beelsebub skrev:
Tack tinatjejen. Ska göra det ,men har ingen "bra" bild! Kanske Tina vill komma hem till mig och fota mig? (har lite vin å räkor hemma)
:eek:

1. Tina äter inte räkor
2. Tina är duktig på att ta osmickrande kort på folk
3. Framförallt, Tina har en WestW :kär

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Okejdå, man måste ju försöka! Och en liten fråga? vad är en WestW?? En Westie vet jag vad det är (En vit terrier som är på omslaget till en Whiskeyplaska)

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
JoS skrev:

Du är lite sarkastisk du jOs. Å andra sidan så kan jag klä ut mig till tjej? Kan du det? Såg inte ut så när du stapplade uppför trappan på oconners. :finger

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Aha, tack du gröne man! Med tanke på alla ludna attiraljer folk har med el. på sig så trodde jag i min enfald att ett djur av någe slag var aktuellt!?

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
beelsebub skrev:
Okejdå, man måste ju försöka! Och en liten fråga? vad är en WestW?? En Westie vet jag vad det är (En vit terrier som är på omslaget till en Whiskeyplaska)

Du får väl se han om du kommer till Rörken nästa säsong. Den ståtligaste av de ståtliga. Skogens konung... eller nått :rolleyes: :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...