GSXR1100R
The older i get the faster i was
I detta tempo så kan alla köra, alla är välkommna.valmers skrev:Inga orutinerade förare. Tack.
I detta tempo så kan alla köra, alla är välkommna.valmers skrev:Inga orutinerade förare. Tack.
valmers skrev:Inga orutinerade förare. Tack.
Nej det går inte, survalmers har ingen hoj....gamle skrev:Till och med du är välkommen ( du kan ju låna Maggan av gamelgixxern)
GSXR1100R skrev:Nej det går inte, survalmers har ingen hoj....
Jag tror inte din trajja pallar för den vikten...gamle skrev:Nästan så man skulle låna ut en hoj till honom bara för att få se honom med Maggan på pallen
GSXR1100R skrev:Jag tror inte din trajja pallar för den vikten...
valmers kan få låna vår moped.gamle skrev:Humm mina gammel trajor är sålda båda två Men du har ju en gammelgixer och två räser och en mini .Ingen av dom som pallar trycket
valmers skrev:Jag hade dykt upp direkt, på hoj, om ni inte bodde halvvägs till Afrika.
valmers är unik, vi va på Harrys efter sista tävlingen på Knudan men fick åka ensam hem i taxin, det är jobbigt att vara teamchef för The Båtten Is Nådd #83.gamle skrev:Nja du missade nog någon geografi lektion i skolan Det är 528,2 km söder om Karlstad Du vet ju var Harrys ligger Välkommen
Man fick ju värja sig mot alla desperata kärringar i 25-årsåldern. Jag gick och käkade istället.GSXR1100R skrev:valmers är unik, vi va på Harrys efter sista tävlingen på Knudan men fick åka ensam hem i taxin, det är jobbigt att vara teamchef för The Båtten Is Nådd #83.
Du såg nog dubbelt och delade det med fyra...valmers skrev:Man fick ju värja sig mot alla desperata kärringar i 25-årsåldern. Jag gick och käkade istället.
GSXR1100R skrev:1. GSXR1100R (leder er in i fördärvet)
2. gamle
3. Mr K med någon som jag raggat kvällen innan .......
4. Cornfed med Mr K
5. t509 med Cornfed och Mr K i en dubbelmacka
6. HiXz, kanske med en äkta möghacka, om inte så en vanlig tjej
7. Survalmers & Maggan
8. jh (Alltid någon möghacka man kan lura med sig)
9.
10.
Tänkte hänga på..men med folk med denna inställningen så skippar vi nog det..valmers skrev:Inga orutinerade förare. Tack.
bry dig inte om survalmers. alla typer av förare är välkomna sålänge där är en möghacka/tocke bakpå. alla utom fulla förare .........Dragon skrev:Tänkte hänga på..men med folk med denna inställningen så skippar vi nog det..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|