Taz79
Ny medlem
hur blev det? var nån där o åkte? jag åkte inte pga vädret.. inte kul att åka 50mil t.o.r till banan i ösregn
Taz79 skrev:2416211hur blev det? var nån där o åkte? jag åkte inte pga vädret.. inte kul att åka 50mil t.o.r till banan i ösregn
Galne Dansken skrev:2419993
Ok, det några stycken, som kom ut till höger på rakan - vart det är strip för dragrace - av dessa några, var det tyvärr ett par som fick lagt sig - det var ekstremt hallt... Första gång att jag har haft fullt spin på bakhjulet vid jämn gas
Gottis skrev:2420212Bra att du sa det så man vet det till Söndag om det blir regn race om man håller till vänster kan man hålla fullt då lr ??
när vi körde på fredagen var väl den delen avspärrad med koner... hade man tagit bort dessa till söndagen altsåGalne Dansken skrev:2420228Förvånande att inte någon lokal, talar om detta för dom som hyrer banan. Så håll till vänster om den gula linje på rakan, vart fästet är i topklass.
Maciej EVO VI skrev:2420878när vi körde på fredagen var väl den delen avspärrad med koner... hade man tagit bort dessa till söndagen altså
R1100S-01 skrev:2420906Fanns inga koner när jag var ute och seglade iaf. Tror dom ställde dit några senare.
Fast, jag hade blivit informerad om att det var halt utav bara den, men allt efter att dagen gick blev man modigare... sen blev det mera nerlägg än vad jag har lust med tyvärr.
Kommer att hata mig själv ett par månader framåt för detta.
R1100S-01 skrev:2420906Fanns inga koner när jag var ute och seglade iaf. Tror dom ställde dit några senare.
Fast, jag hade blivit informerad om att det var halt utav bara den, men allt efter att dagen gick blev man modigare... sen blev det mera nerlägg än vad jag har lust med tyvärr.
Kommer att hata mig själv ett par månader framåt för detta.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|