Dainese Kirishima V

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Racercukel skrev:
Tänkte att jag ville ha ett sånt ställ, och på Dainese hemsida såg jag att man kan få det i alla möjliga färgvariationer som man kan välja själv. Men hur får man tag i ett sånt, för det verkar inte som man kan göra någon beställning från den sidan, någon som vet?

http://www.dainese.com/ita/fitnet_2005_kirishimav.asp

Mvh Kim

Besöka en butik där dom säljer stället?

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6 -06-
Kevorkian skrev:
Besöka en butik där dom säljer stället?

Jo, stället kan jag säkert få tag på......men jag vill ha andra färger än dom vanliga som erbjuds. Och på Dainese hemsida kan man ju välja precis vilka färger man vill....men det går ju inte o beställa verkar det som :va

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Racercukel skrev:
Jo, stället kan jag säkert få tag på......men jag vill ha andra färger än dom vanliga som erbjuds. Och på Dainese hemsida kan man ju välja precis vilka färger man vill....men det går ju inte o beställa verkar det som :va
Gå in i en butik som är återförsäljare. Där ska du kunna beställa den det du vill ha.

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6 -06-
SENSEI skrev:
Gå in i en butik som är återförsäljare. Där ska du kunna beställa den det du vill ha.

Okej, ja man får väl åka till Yamahacenter o fråga, dom är ju återförsäljare av Dainese. Dom e väldigt fina dom dära Kirishima V proffesional, någon som har ett sånt? Är dom bra ?

NOMAD

Medlem
Gick med
17 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
jag snackade med de på Yamaha-enter,man kan beställa vilken färg man vill.De får in dom i Februari.

R73

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Hoj
Ninja zx-10R
Racercukel skrev:
Okej, ja man får väl åka till Yamahacenter o fråga, dom är ju återförsäljare av Dainese. Dom e väldigt fina dom dära Kirishima V proffesional, någon som har ett sånt? Är dom bra ?
Jag har de! Super nöjd

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6 -06-
NOMAD skrev:
jag snackade med de på Yamaha-enter,man kan beställa vilken färg man vill.De får in dom i Februari.

Jaha okej, men du menar om man beställer nu så får man dom i Februari? Eller hur menar du... :va

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Racercukel skrev:
11995 tror jag det var....nånting på 11000kr iallafall, sen vet jag inte om det kostar extra om man ska beställa ett i dom färgerna man själv vill ha.
Inte billigt men säkert ett av dom bättre ställen som går att köpa. Hade inte tackat nej till ett sånt :drool

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Racercukel skrev:
Tänkte att jag ville ha ett sånt ställ, och på Dainese hemsida såg jag att man kan få det i alla möjliga färgvariationer som man kan välja själv. Men hur får man tag i ett sånt, för det verkar inte som man kan göra någon beställning från den sidan, någon som vet?

Mvh Kim

Lelles mc för Dainese i sitt sortiment. De har Kirishma-ställ, så hör med dem!

http://www.lellesmc.se/shop/produkt...%3Fkid%3D102%26back%3D%26kinfo%3D&a=b#1547673

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6 -06-
X-up skrev:
Lelles mc för Dainese i sitt sortiment. De har Kirishma-ställ, så hör med dem!

Ja, jag har kollat upp alla återförsäljare. Och det som ligger närmast mig är yamahacenter i Helsingborg. Ska höra med dom. Annars tack

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Racercukel skrev:

Mvh Kim

fan va nice!
vill också ha ett sådant man kan bestämma själv:D
men vad kostar det borde vara över 10 k va?
vh

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...