fidelie
Guest
Ngn som vet eller vet var man kan få reda på det?
Hell_Man skrev:2102280Gick att köpa förra året för 4995.- vill jag minnas.
fidelie skrev:2102285Nån skillnad på dam och herr? Eller det kanske inte finns i båda?
Det kostar nog mellan 8-9000:- finns även i damstrl antagligen lite billigare pga avsaknad av knäpuckar. Lelles har ett ställ som liknar Luce dom kallar M4 för 7795:- dom flesta välsorterade Mc butiker säljer Dainese.
fidelie skrev:2102285Nån skillnad på dam och herr? Eller det kanske inte finns i båda? Var fanns det för 4995?
GixxerMike skrev:2102435fidelie skrev:2102285Nån skillnad på dam och herr? Eller det kanske inte finns i båda?
Det kostar nog mellan 8-9000:- finns även i damstrl antagligen lite billigare pga avsaknad av knäpuckar. Lelles har ett ställ som liknar Luce dom kallar M4 för 7795:- dom flesta välsorterade Mc butiker säljer Dainese.
Men Hell_Man o duckie säger 4995, var det specialpris eller annat ställ på ngt vis? Det är ju inte lite billigare än 8-9000, det är ju megamkt billigare
duckie skrev:2102483Dam saknar knäpuckar och är damsytt - dvs generösare vid stuss och bröst. Herrmodellen är rakare.
Jag köpte mitt på Lelles i Uppsala förra påsken för 4995:-
Men jag fick prova Motulens idag o det var väl knäpuckar på det? Om det inte var det så vete fanken hur ett ställ med knäpuckar e (dvs jag är rätt stensäker på att det var knäpuckar). Men det var även plats för bröst = dam. Så vad är det för skillnad på detta ställ och de ni säger bara finns utan knäpuckar till dam? Är det ngt nytt att det inte är knäpuckar längre eller? Tror hans var liite äldre.
M.L skrev:2102614Luce görs inte längre tror jag, utan det nya heter M4, var i Helsingborg på yamaha center där hade dom ett luce ställ för 4995 storlek 52 herr om det kan vara till någon nytta.
fidelie skrev:Men jag fick prova Motulens idag o det var väl knäpuckar på det? Om det inte var det så vete fanken hur ett ställ med knäpuckar e (dvs jag är rätt stensäker på att det var knäpuckar). Men det var även plats för bröst = dam. Så vad är det för skillnad på detta ställ och de ni säger bara finns utan knäpuckar till dam? Är det ngt nytt att det inte är knäpuckar längre eller? Tror hans var liite äldre.
duckie skrev:2102676Men självklart finns det plats för bröst även i ett herrställ....
Men vad spelar det egentligen för roll? Om stället passar, du trivs i det och priset är rätt - slå till, annars leta vidare.
Stället du provade är ett damställ. Det sitter givetvis knä skydd på stället men inte knäpuckar. Knäpuckar är en "puck" som sitter utanpå ställ. För övrigt satt det perfekt på dig Skicket på stället är ju som sagt bra, nytt. Tänk över det i helgen ock kolla runt vad du får ge för motsvarande utrustning som jag erbjöd dig. Så hörs vifidelie skrev:2102770Jo men enl honom så var det just den där (visade) sömmen som gjorde att det var sytt som damställ men det hade knäpuckar, det var bara det som förvirrade mig Det passade kanon! Mkt tacksam att jag fick chansen o prova det ( Moluten) men tyvärr var det nog i lite för bra skick för mig
Motulen skrev:2102918Stället du provade är ett damställ. Det sitter givetvis knä skydd på stället men inte knäpuckar. Knäpuckar är en "puck" som sitter utanpå ställ. För övrigt satt det perfekt på dig Skicket på stället är ju som sagt bra, nytt. Tänk över det i helgen ock kolla runt vad du får ge för motsvarande utrustning som jag erbjöd dig. Så hörs vi
Ljunghusen skrev:2103042Dainese luce´s ventilation är riktigt go vid sommaren och fungerar fortfarande bra vid höst/vår
Ljunghusen skrev:2103042Dainese luce´s ventilation är riktigt go vid sommaren och fungerar fortfarande bra vid höst/vår
Rasorblade skrev:2103254Vad har den för speciell ventilation som inte andra Dainese-ställ har
Biker66 skrev:2109751Luce har dragkedjeförsedd ventilation på ryggen/skulderbladen, gör faktiskt skillnad när det är varmt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|