Dalens trafik skola

när, men gumman tog mc-kort på Anitas trafikskola i Fruängen. enligt henne var de hur jävla bra som helst, MC-läraren "Matte" var tydligen en grym pedagog.

LUNKEN skrev:
Någon som vet nått om den skolan?
bra?
dålig?

/Mattias

Dalen anses av många vara en av de bästa i Stockholm. Jag har lite andra erfarenheter av dom. De har så jäkla mycket att göra att de helt struntar i om man vill börja köra hos dem... Alltså måste man ringa som tokiga.

Jag tog kortet hos Jarla och de är helt underbara, även om de har tappat den som hjälpte mig mest till kortet.

Raggarn skrev:
när, men gumman tog mc-kort på Anitas trafikskola i Fruängen. enligt henne var de hur jävla bra som helst, MC-läraren "Matte" var tydligen en grym pedagog.

Polarn gav Anitas idel goda betyg också.

Kan rekommendera Dalens, tog MC-kort där. 2 av mina bröder har oxå tagit MC-kort och även dom klarade det på första försöket. Det var 6 år sedan jag tog kortet och min lärare kommer fortfarande ihåg mig. Vet inte vad det beror på... ;-)
Nu har den tidigare ägaren (Roine) sålt och startat nytt i jordbro.

Tog mitt kort genom Dalens, på första försöket, i höstas. Valde Dalens efter rekommendationer från andra trafikskolor (utan egen mc-utbildning).
Jodå, Roine är kvar som mc-lärare. Tycker att han är en väldigt duktig, pedagogisk och kul lärare. Dock var jag en mindre duktig elev :hihi Priserna skall vara en av de bättre i Sthlm. Det jag upplevde som negativt var det lilla helvetet att få tag på tider. Populär skola samtidigt som Roine var ensam lärare. Flera av mina inbokade lektioner blev inställda pga uppkörningar eller dåligt väder och det sög eftersom de inte bokade in ngn ny lektion automatiskt.

Rekommenderas om ni är ute i god tid!!

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...