Dammit en sån helg - trippelrejsrapport DonQ Anderstorp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Måste fråga... Hur kan du köra både REC och NEC? Är inte det ena för A-förare och det andra för B-förare?
:confused:
Det som imponerar mest är hur f-n DQ orkar köra NEC, BOTT och REC.

Iof brukar Humlans kit-moped gå sönder efter ett par varv men ändå...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Det som imponerar mest är hur f-n DQ orkar köra NEC, BOTT och REC.

Iof brukar Humlans kit-moped gå sönder efter ett par varv men ändå...

Första passet på NECen var faktiskt jobbigast. Sen kom jag in i nån andra andning :) Koncentrationen var dock inte på topp sista passet i REC ;)

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Fattar inte hur du orkar köra dessa pass.. Själv är man helt slut i kroppen efter ett 30-min.pass på Kawan (o inte i närheten av dina tider) o den är antagligen rena semestern att köra jämfört med Pinky.. Härligt kämpat o underbart skrivet :tummenupp :tummenupp Sätt igång o plasta nu så Pinky blir hel o fin igen :D

gaset

min hoj kan krasha snyggare än din hoj!
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 650s
ett STORT Grattis! Starkt jobbat (och suverän rapport)!

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
3. REC

Men vart kom då den där bucklan ifrån?? :va

Jo, på lördag kväll när as ihop så är vi tillbaka på Falken! STORT tack till alla som har hjälpt till. Ni är greeejt! :tummenupp GoNatt!!

Fan vilken helg DonQ. Läste alla rapporter med inlevelse! Kul! O grattis till Bucklan!

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
2. BoTT

Kom iväg bra i starten och ledde ut på flygrakan. Swedie och dansken dammade om och jag tog rygg. Hittade snart ett mycket behagligt tempo runt 1.55 och höll min tredjeplats säkert. Kändes hur tryggt och fint ut som helst och jag hade hopp om att kunna jaga förbi tätduon.

Han var ikke dansk, men NORSK. Ole-Bjørn Plassen ble nr 2, og det var hans første kjøring med 1098. Den kom rett fra kassa. Grattis med kjempekjøring, forsøkte å henge på deg 1. runde men 1098´en vobla som et helvete på rakan, så jeg måtte gå av gass midt på og det ble værre for hver runde - helvetes stress før start og vi fikk ikke sjekka ballansering og oppsett! Uansett duccen skal være på stell til neste løp og da skal jeg prøve å gi deg litt mer match!

Last edited by a moderator:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Han var ikke dansk, men NORSK. Ole-Bjørn Plassen ble nr 2, og det var hans første kjøring med 1098. Den kom rett fra kassa. Grattis med kjempekjøring, forsøkte å henge på deg 1. runde men 1098´en vobla som et helvete på rakan, så jeg måtte gå av gass midt på og det ble værre for hver runde - helvetes stress før start og vi fikk ikke sjekka ballansering og oppsett! Uansett duccen skal være på stell til neste løp og da skal jeg prøve å gi deg litt mer match!

Men du är väl dansk va?? ;) Svårt att hålla isär våra grannar. Trodde det var Lars Engel som var före mig - han är väl dansk? Jeje, same same, but different :)

Hur som helst så kommer jag igen med kraft på Falken. Snöplig start men det är sju rejs kvar!

Testade Greven din hoj förresten? Vad hade han att säga om den?

Embla

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
Ducati 1098 -08, Yamaha WR 250 -03
Damn! Du är ju inte bara bra på att lacka hojar (mkt nöjd med mitt glitter :)), du kan ju köra också!! :tummenupp Grattis!!

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Men du är väl dansk va?? ;) Svårt att hålla isär våra grannar. Trodde det var Lars Engel som var före mig - han är väl dansk? Jeje, same same, but different :)

Hur som helst så kommer jag igen med kraft på Falken. Snöplig start men det är sju rejs kvar!

Testade Greven din hoj förresten? Vad hade han att säga om den?

Jepp, greven kjørte noen runder og jeg tror hans Kawa-periode er slutt! Og synd med ditt besøk i sanden! Min hoj funka ikke med regnhjul, vobla som et helv.. på rakan, så vi putter inn litt nytt i gaffelen! Kjørte også med originaldrev, det funka sådær! Men uansett ville jeg fått stryk av deg, du pisker Aprilian rundt som et du prøver å drepe´n! Grattis med 4-timers:tummenupp

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Damn vilket maraton! :)

Askul att läsa racerapporterna, det tackar vi talanglösa för. :)

Grattis!

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
skickligt trillat..

Vet inte om jag sa det, men trillar du så bra som sist så får du gärna låna prylar en annan gång åxå....

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept