Swedie skrev:Äsch! Lucky9, du är bara avundsjuk.
Nä! De e jag inte ALLS!
Ok... lite dårå... Men bara lite.
/Lucky9
Swedie skrev:Äsch! Lucky9, du är bara avundsjuk.
Nja, styrkan räcker till kan jag lova! Japp kolla på darius240z.comDarre skrev:Inget fel på drevet, kanske behöver styrkan för att kuna dra upp den så lätt.
Musiken ägde ju, passade verkligen in till filmen.
Finns det fler klipp på Darius?
Jahaaaaa, så det är SÅ man gör 180-gradare! Inte konstigt att jag inte satt nån 180 än då!bonebreak skrev:Men drevning är ju skitbra!! när man sätter på ett stort bakdrev så får man automatiskt järn koll på livet över balanspunkten,,bromskontroll,coasters,cirklar, vettefan om man inte får 180 gradersstoppisar på köpet också!!!
Itacha75 skrev:Nån mer än jag som la märke till fälgarna på pickup:en?
bonebreak skrev:Men drevning är ju skitbra!! när man sätter på ett stort bakdrev så får man automatiskt järn koll på livet över balanspunkten,,bromskontroll,coasters,cirklar, vettefan om man inte får 180 gradersstoppisar på köpet också!!!
Det stämmer...där har vi en äckligt säker kille.Tyro skrev:Christian Pheiffer (stavning) kanske?
D-MAN 660 skrev:På tal om drevning.. nu minns jag inte vad killen heter men han är tysk/holländare eller nåt sånt (kör trial har jag för mig) och kör en Ducati monster med ORGINALDREVNING... han kör faan exakt lika sjukt som dom andra galningarna som gör cirklar, 12or och allt annat skummt dom kan komma på.
Det är RESPEKT.
Itacha75 skrev:Nån mer än jag som la märke till fälgarna på pickup:en?
MostWanted_NKPG skrev:enda sen ja börja med hojj så har ja gått ifrån dunk till rock och hårdrock... bra mkt bättre!
på tal om fälgar va tycker ni om mina gamla fälgar...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|