Vad heter den mer än det typ dvdrip, avi eller liknande kopieraNitrogen skrev:2255262Battle Royale 2...
namnet och klistra in det här.
Vad heter den mer än det typ dvdrip, avi eller liknande kopieraNitrogen skrev:2255262Battle Royale 2...
Battle.Royale.2.(2003).DvdRip.SubsKTM 620 skrev:2255269Vad heter den mer än det typ dvdrip, avi eller liknande kopiera
namnet och klistra in det här.
Är filmen uppdelad i 2 filer ?Nitrogen skrev:2255276Battle.Royale.2.(2003).DvdRip.Subs
Bara 1.KTM 620 skrev:2255281Är filmen uppdelad i 2 filer ?
Ok då vet jag tyvärr inte var korrekt undertext finns, det finnsNitrogen skrev:2255286Bara 1.
Tack för hjälpen raringKTM 620 skrev:2255293Ok då vet jag tyvärr inte var korrekt undertext finns, det finns
nämligen undertexter till battle royale 2 på undertexter.se men det är till filmen som är på 2 filer. Kan tyvärr inte hjälpa dig mer. Vet att det finns andra sidor
än undertexter.se men kommer inte ihåg vad de heter. Regeln är att hitta
undertexter som heter exakt lika dant som filmfilen. Hoppas jag varit till någon
hjälp iallafall.
Tack min sköna böna.nermal skrev:2255313Går det bra med en engelsk sub. så finns den här ---> KLICKA
Vilken förolämpning...heimdal skrev:2255340du har inte glömt packa upp filen ur .zip arkivet?
Gabor skrev:2255167Du är så söt....Trevlig midsommar på dig
Tack snäckanFilif skrev:2255345Tjooo!!! DÅ äre ju faktiskt så ATT undertexterna på undertexter.se SKA funka oavsett om det hade varti 10 skivor eler 1 skiva... nitro ngnting va du nu hette... läs på FAQ på undertexter.se. Ska stå hur du sammanfogar två skivor till en skiva.. annars så går det att göra i vobsub enkelt (tror det är det dom rekommenderar)
Plus att lille jag är trött som en bäver och för ung för att prata med er gammlingar (15 år) .
Men ni kan ju få hjälp iaf.. Aja som sagt kolla undertexter.se . Om du inte hittar hur du sammanfogar undertexterna.. Kontakta msn: filifjonken@g33k.se eler posta ett reply här på forumet (samma tråd helst)
JA annars fåru hare bra ... umm...hm...n...itro...och en såndära ungdoms kysss på kinden xD
EDIT: Jävla svenska
Nitrogen skrev:2255390Nu funkar det.
Var ju pissenkelt om jag bara hade gjort rätt från början.
Med vänliga hälsningar eder 1337 h4xx0r
Tack snäckan
Varsågod , I aim to pleaseNitrogen skrev:2255299Tack för hjälpen raring
Nitrogen skrev:2255410Alrighty... popcornen är klara, texen funkar. Allt är frid och fröjd.
Tack, glad midsommar och puss på er alla hjälpsamma.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|