Hej, vilket datum kan man ta RR licensen nästa år?
Jonne_boy skrev:Om man går kursen på geléåsen, kan man lösa medlemskap i t.ex LMS då?
Swedie skrev:a just ja oFFkeFF, söker ju även att bli medlem i en klubb. Om man nu inte startar sin egenSporthoj.com RR klubb. hehe. vore nått, fast jag vet inte hur.
Vad för avgifter gäller om man ska gå med i en klubb? och vad gör klubben för en?
Jidetoft skrev:Finns det nån chans att ta i slutet av juni/början av juli??
Endast falken och gelleråsen är intressant...
Swedie skrev:billigare / dyrare
bättre / sämre
??? ???
När ska jag gå med tycker du? detta året eller nästa? I med jag bor i Etuna... vilket klubb ska jag välja? jag vet ju inte direkt vad det innebär att vara med i en RR klubb. Vet bara att man måste vara med i en.
oFFkeFF skrev:Gå med efter årsskiftet. Klubben behöver faktiskt inte ha rr med på listan, även om det är en fördel, kravet på klubben är bara att den ska vara svemo-ansluten. Vet inte vilka svemo-anslutna klubbar som finns i e-tuna, men det bör finnas. Coolt att bli klubbens bästa rr-förare om man är enda föraren
Sen är det ju kul att gå med i en aktiv klubb, där man faktiskt kan hjälpa till med saker. En klubb är ju faktiskt inget företag som serverar förarna en massa saker, utan det är ju en sammanslutning för att exempelvis arrangera race och annat tillsammans.
dragster17 skrev:tjena, om man har varit på licenskursen o typ klarat va den, dock har jag inte löst in licensen hos svemo, när måste man lösa in, så att man inte måste gå på en licenskurs igen..
d.s
nix, 5 åroFFkeFF skrev:Har för mig intyget är giltigt i tre år.
Nr:18 skrev:nix, 5 år
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |