David Jefferies - Isle of Man - On board

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ja
Dags för Spök-pojken att lyfta på ribban lite?
Ähh, förresten, kanske inte ska säga så mycket själv :död



:fyllisar
 

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Falun
Hoj
Vägkungen
Zormin skrev:
Jag hade visst kvar den fast i en annan katalog. Nu går det att ladda igen. FILM
Tack Zormin :Bugar

David Jefferies R.I.P :(



Ni som vill läsa lite mer om David och hans GSX1000R har ett reportage i BIKE NR 9-10 2002.

Philip Neill: -Vi lägger ut en förmögenhet, trimmar motorn, plockar dit en dyr gaffel, kolfiber, slicks, magnesiumfälgar, quickshifter, rubbet och det räcker för att köra två miles i timmen snabbare (än en standard GSX1000R) Det är inte klokt!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
nånn som kan slänga upp den störrsta filmen igen, 600 mg????????????
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
__Ragman skrev:
Jajjemensan... Fast de startar ju med 10 sec staggerd grid så det blir ju inte "riktiga" fighter under racet.

Hittade en liten film från Northwest 200. De här herrarna är om möjligt ännu galnare. De har inte lärt sig ordet marginaler i alla fall

Kamera på Iain Duffus båge. Riktad bakåt. En riktig härlig fight om placeringarna 1 till 5 med bla annat David Jeffries. Den är från 2000 eller 2001 tror jag.

Fullt skägg. Måla alla trotarkanter randiga och kör fullt skägg på våra gator.

ca 88 meg
http://linden.homeip.net/files/NorthWest200_Iain_Duffus_onboard.avi


Någon som kan lägga upp denna igen?! :)

IOMTT har man ju självklart på DVD! :D
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Inskickat av __Ragman
Jajjemensan... Fast de startar ju med 10 sec staggerd grid så det blir ju inte "riktiga" fighter under racet.

Hittade en liten film från Northwest 200. De här herrarna är om möjligt ännu galnare. De har inte lärt sig ordet marginaler i alla fall

Kamera på Iain Duffus båge. Riktad bakåt. En riktig härlig fight om placeringarna 1 till 5 med bla annat David Jeffries. Den är från 2000 eller 2001 tror jag.

Fullt skägg. Måla alla trotarkanter randiga och kör fullt skägg på våra gator.

ca 88 meg
http://linden.homeip.net/files/Nort...fus_onboard.avi

Jag vill också ha denna... Någon??
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
inte för att jag bryr mig speciellt men.. fan va alla klankar ner på ghostrider då?

klart jeffries kan köra ofantligt mycket snabbare, han slipper ju trafik samt att han kan varenda liten bula i vägen plus andra oförutsedda hinder, säkert bra mycket bättre kvalitet på isle of man vägen än sveriges kassa motorvägar med... :confused:

sen är dte väl en jävla skillnad med, jeffries var yrkesförare som körde åretrunt i diverse tävlingar, GR är en dåre med gixxer nånstans i sthlms området...
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Någon som orkar slänga upp den igen...? Please...
 

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
ingen som kan slänga upp 600 megs filmen?
 

chrtur

Ducati, Telisar, MTB och Stegjärn!
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Italien
Hoj
Ducati Monster
Som någon påpekat tidigare, se till att istället titta på själva filmen om hela TT. Finns att hitta rätt lätt på DC om man inte har DVD. Är betydligt bättre och intressantare att titta på än klippet som cirkulerar runt just nu.

/Christian
 

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
Jag har nu tagit bort filmen eftersom halva världen började ladda hem den. Min 10Mbit lina har gått så fullt med filmen så att det stundtals inte ens gick att surfa från andra datorn. Jag var länge förundrad över hur många sporthojare som tankade. MEN det visade sig att "folk" spritt länken på andra forum som tex på detta vis. Detta uppskattas INTE!!! Hädan efter läggs allt skoj upp på via ett begränsat ftp-konto. Så det så...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top