Dax att prova på att köra Backe !!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kan tilläga att Jag kom toksist nästan 10 sekunder efter vinnaren...:gnissla

Men jag hade jävligt kul och fick köra lite hoj ialf.
Och ett stort tack till Jimmy för bakhjulet.

Och tack till mig som hjälpte med krängandet i sista sekunden ??!?? ;)

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
hörde något i förbigående om att det var en yamma som singlade in på förstaplats

grattis henke:pannkyss

I rookieklassen vann en Yamaha. I riktiga klassen vann en KTM. Blom, du är ju värsta märkesbögen på hela sporthoj. :D Men du byter ju iof hojfabrikat minst en gång varje säsong. Så om några år har väl alla hojmärken varit det bästa om du får bestämma. :tungan

Henke är grym, tur för dom andra att han inte hade större motor. 450 räcker tyvärr inte till när det ska gå fort uppför en backe. Tänk om han hade kört på en hoj med stor motor.

Det var en cool yamma där igår. En luftkyld tvåtakt 500.
Och Quaden med R6 motor lät riktigt grym uppför backen.

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
I rookieklassen vann en Yamaha. I riktiga klassen vann en KTM. Blom, du är ju värsta märkesbögen på hela sporthoj. :D Men du byter ju iof hojfabrikat minst en gång varje säsong. Så om några år har väl alla hojmärken varit det bästa om du får bestämma. :tungan

Henke är grym, tur för dom andra att han inte hade större motor. 450 räcker tyvärr inte till när det ska gå fort uppför en backe. Tänk om han hade kört på en hoj med stor motor.

Det var en cool yamma där igår. En luftkyld tvåtakt 500.
Och Quaden med R6 motor lät riktigt grym uppför backen.

inte alls nu talar du om saker som du inte vet.. har kört KTM från starten och även kört det fram tills i år, att jag sen skulle köra open är en annan sak då jag behövde en stor bike men ändrade mig till 450 klassen :)

och mig veterligen så har du minst två fabrikat på bikear hemma och har talat om ett tredje hehe:D

grattis igen henke:)

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
Och tack till mig som hjälpte med krängandet i sista sekunden ??!?? ;)
DET är inte bara du som ska ha TACK det ska ROBBAN Å JERRY ha för att dom hjälpte mig när jag fick punka i 4 hitet. jag som är mister slanglös får punka ...fyyfaan för slang ,,men jag kom 3A i rookie klassen, det var jävligt kul fast man blir 45 år i år ,MYCKET TACK TILL TMC FÖR EN KUL TÄVLING,,MVH HARRY METAL

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Nu har jag lagt upp resultat från tävlingen på teknis hemsida.
Bara placering och bästa tid, vill du ha alla resultat så hör av dig till mig :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati