TinaTjejen
long time, no see
Och din andra tanke då?Livsan skrev:hehe...tja ni får väl tolka det som ni vill...min första tanke var ju i och för sig t-shirten
Och din andra tanke då?Livsan skrev:hehe...tja ni får väl tolka det som ni vill...min första tanke var ju i och för sig t-shirten
Tråd blir tröjor...Lotta skrev:Jag har inget att tillägga vare sig om t-shirtar eller män. Jag vill bara skriva i tråden.......
Venomous skrev:Aaa..fast hur var det nu igen, vi skulle ju ragga på BRUDAR!!! :kocko
Bear skrev:Jag tycker Livsan (och hennes syster) SKALL köpa en t-shirt för att inte skapa fler (trafik)farliga situationer.......
//B
Det brukar väl annars vara önskvärt när det gäller baksidan hos mänTinaTjejen skrev:Näe, män ska inte va/ha små å tajta
Venomous skrev:Jag kanske borde förnya garderoben och komma ur den! Fick följande:
Hejsan Venomous,
Sporthoj.com har en T-shirt!
Tshirten är en 220grams prestige-tshirt som är av mycket hög kvalitet! Denna
t-shirt kan användas båda för att ragga brudar och som slit och släng-tshirt.
;-)
Mer info finns här:
http://www.sporthoj.com/tshirts/
Vänligen,
Sporthoj.com
Det finns tjejtopp att köpa för SH trycket.Ullis skrev:Grabbar brukar inte bli så impade av brudar i t-shirtar
Affe_R1 skrev:eller så kanske det blir UaRR T-shirts i samband med dom andra tröjorna
Bör inte, gör inte och får inte!Bear skrev:Jag tycker Livsan (och hennes syster) SKALL köpa en t-shirt för att inte skapa fler (trafik)farliga situationer.......
//B
Vad menar du nu? bildbevis!
Venomous skrev:Aaa..fast hur var det nu igen, vi skulle ju ragga på BRUDAR!!! :kocko
Tja, varför inte ??
//B
Det klarar ni inte heller men det räcker med en t-shirt i large som klänning eller linne hette det visst.Livsan skrev:Lilla Bear... om vi tjejer klarar av killar i snygga skinnställ så får allt du klara av tjejer i linne en varm sommardag
Ska vi köpa tältstorlek då? XXXL borde nog räcka...hihi
Lagom är lagomR.R.B skrev:Det brukar väl annars vara önskvärt när det gäller baksidan hos män
men det beror kanske på vem man frågar......
Ullis skrev:Grabbar brukar inte bli så impade av brudar i t-shirtar
Taz skrev:Å vice versa fast inte riktigt... jag menar att tjejer brukar inte bli så impade av killar i BH heller...
<--------<<
Jo, ifall alla har bh raggar jag nog heller på brudarTaz skrev:Å vice versa fast inte riktigt... jag menar att tjejer brukar inte bli så impade av killar i BH heller...
<--------<<
Vaddå end of story, vi vill ju ha UaRR logga!Lotta skrev:Sporthojs T-shirt finns nu i tjejmodell. Alltså Topp!!
http://www.sporthoj.com/tshirts/
end of the story
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |