Nu är det så att det skulle räcka med Cresent Compact åt mig. Dock så föreslog jag att han skulle slänga på en turbo.köp gixx 750.
fast gamla rettor är ju faktiskt bra slöa dom också.
Nu är det så att det skulle räcka med Cresent Compact åt mig. Dock så föreslog jag att han skulle slänga på en turbo.köp gixx 750.
98-05 är r1 snyggare, 06-09 är r6 snyggare enligt mig.
r1 ser mycket mer aggressiv ut från modeller 98-05 än r6 från typ samma period sen så tycker jag att klivet r6 tog 2006 i sin design är mycket snyggare än r1, (säger nu inte att r1 är ful)
Jag gillar sporthojar, både utseéndemässigt och känslan. sen tycker jag att man sitter för jävla gött med.Om du nu kör så lugnt och förståndigt, varför känner du att du skulle behöva köra en Yamaha R6?
Det är en viss skillnad mellan att köra en R6 och din lilla lattevisp.
Och varför "borde" du det? För att du själv tycker det?
tack ok.. gillar personligen kawasaki Z modellerna har också hört att de ä rätt bra med ös i de.Annars en Kawwa Z750 kanske ? Råsnygga, skön sittställning och BRA med krut för en billig försäkringspeng!
Jag kollade ett tag på bågar runt 02-05.. Min uppfattning var att Yamaha och Hondas sportmodeller var väldigt små, Kawwa riktigt feta och Suzuki ett mellanting där jag trivdes bäst. Är själv 188cm.
Lycka till mate!
finns ju inga till salu..Jag kör runt på en CBR 600 fs, dom har insprut och ser enligt mig jävligt bra ut
Rekomenderar verkligen den hojen, strypsatser kan du hitta på mckompaniet.se
det är de väl inte?! skiljer väl inte mer än 10-12 hästar max från ny till gammal?!köp gixx 750.
det är de väl inte?! skiljer väl inte mer än 10-12 hästar max från ny till gammal?!
Håller med. Srad-hojarna är dögoa att köra, kort hjulbas, smidiga och förbannat roliga om man laddar på krokiga vägar. Ett hett tips
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|