saeco12
www.bombrepa.se
lugnt, det blir fler gånger det blir en liten kort tur i dag bara, saeco12 och "jag vill ha" på sin gamla mossiga ktm hänkar vid 14
Tom@s dyker också upp
lugnt, det blir fler gånger det blir en liten kort tur i dag bara, saeco12 och "jag vill ha" på sin gamla mossiga ktm hänkar vid 14
Tom@s dyker också upp
Har aldrig fattat mej på blå riktigt, men smaken är som hehe!
Vart fick du tag på klibborna, vill ju också ha!!
sammåka
Vad säjer ni 675 snubbar om en liten bulten tur inom kort? Vore nice! själv har jag bara träffat saeco och TropaDeElite live
Jag tänkte i början Köpa RÖD, men när jag kollade BLÅ(live) tyckte om den.
Så,när du ser mig, vissa RESPEKT (skojar bara)
Jätte bra ide med den här Tråd
Köra idag ?, vem ? tid ?...
Det var ett par Daytonor (LucaBrasi & saeco12) som hakade på våra Speed Triplar från Shell Globen vid 10 idag! Regn vid avfärd och mer regn nedåt Tungelsta, men sen blev det enligt rapport sol vid Rosenhill och fortsatt färd ner till Oaxen för glass! (Jag var tvungen att avvika mitt i regnet för att dra hem till familjen igen...)
Men Nash... Baksmälla... Du måste prioritera!
det suger att vädret inte är bättre måste bli bättre snart
haha men det finns inget dåligt väder, bara ostar som underpresterar på vått underlag
Förresten, jag jobbar som frilans, det betyder att jag kan åka under kontorstid om jag har tur efterssom jag kan flexa som jag vill(för det mesta). Nånn mer med samma privilegie? Jag är definitivt på att åka på vardagar innan 18
Jag kan åka innan 14.40 varannan vecka iaf, så vid fint väder funkar det en stund om jag orkar upp i tid
Nånn som ska ner på RAT TC Länna i eftermiddag?
Ja ska dit har jag ju sagt
...bra att vi kan spamma ned varandras trådar...
nu äntligen har jag sett några 675or en röd på sveavägen, en grå vid skogs, å en svart på nynäsvägen så det finns några stycken i den här staden.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|