Daytona 675 STHLM

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Va förbi TC i Länna och tittade på nya -10 SE i dag. Blåa ramen tar lite tid att vänja sig vid, men det är fasen coolt :tummenupp

Vitt är duktigt snyggt ...

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Damen & jag bokade Gelleråsen den 13 juli & den 6 september idag. :yoparty
Vi kommer tjöra en paPs på bägge vändorna = upp med tältet å fram med gasolköket å depåstolarna :D

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Damen & jag bokade Gelleråsen den 13 juli & den 6 september idag. :yoparty
Vi kommer tjöra en paPs på bägge vändorna = upp med tältet å fram med gasolköket å depåstolarna :D

Sweet, jag har bokat 6:e september, och vill åka den 13 också ... men jag har jour på jobbet. Måste kolla om jag kan försvinna en dag. Iofs är inställelsetiden 5 h och det hinner jag ju lätt tillbaka till Sthlm på :D

Ni kommer åka bil dit? Då blir det inte en komplett paPs :tuttar

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Ni kommer åka bil dit? Då blir det inte en komplett paPs :tuttar

Nej så hardcore är vi inte - snarare bekväma :D
Skönt att vakna upp utvilad inför bandagen - men framförallt skönt att slippa 25 mil transportsträcka på hojjen efter en svettig dag på banan.

Troligt att det blir släp dit, har en polare med hojsläp som kanske kan lånas, alternativt hyrsläp för 285 kr/dygn.

Nu är den framme, ska bara utrustas. Undra om man kan sätta upp tältet på TC Lännas gårdsplan... :gnissla Man är ju värre än ett barn på julafton, måste nog faan ta en kortdag idag så jag hinner dit å klappa lite... :rolleyes:

Bifogat

• 675 1.JPG
    675 1.JPG
    219.5 KB · Visningar: 41
  • 675 2.JPG
    675 2.JPG
    219 KB · Visningar: 52
  • 675 extra.JPG
    675 extra.JPG
    225.6 KB · Visningar: 40
  • 675 extra 2.JPG
    675 extra 2.JPG
    183.7 KB · Visningar: 45

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Nej så hardcore är vi inte - snarare bekväma :D
Skönt att vakna upp utvilad inför bandagen - men framförallt skönt att slippa 25 mil transportsträcka på hojjen efter en svettig dag på banan.

Troligt att det blir släp dit, har en polare med hojsläp som kanske kan lånas, alternativt hyrsläp för 285 kr/dygn.

Nu är den framme, ska bara utrustas. Undra om man kan sätta upp tältet på TC Lännas gårdsplan... :gnissla Man är ju värre än ett barn på julafton, måste nog faan ta en kortdag idag så jag hinner dit å klappa lite... :rolleyes:

Åka dit i dag igen? ...du var ju där i förrgår och igår??? Nåja...jag e likadan :D

Åk dit och se så dom pysslar om den. kanske skulle göra ett besök jag med, har ett par timmar att slå ihjäl mellan kl 16.30-18.30, kan passa bra, köper du fika?

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Åka dit i dag igen? ...du var ju där i förrgår och igår??? Nåja...jag e likadan :D

Åk dit och se så dom pysslar om den. kanske skulle göra ett besök jag med, har ett par timmar att slå ihjäl mellan kl 16.30-18.30, kan passa bra, köper du fika?

trodde att du bodde där :D

e detta en sanningshistoria något modifierad ?

http://www.youtube.com/watch?v=I-E9nrBBKls

:D

@magnif : DUKTIGT snygg e den,helt rätt med vitt å den blå ramen var riktigt cool :yoparty:yoparty

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
trodde att du bodde där :D

e detta en sanningshistoria något modifierad ?

http://www.youtube.com/watch?v=I-E9nrBBKls

:D

@magnif : DUKTIGT snygg e den,helt rätt med vitt å den blå ramen var riktigt cool :yoparty:yoparty

hahahahaaaa, du e skj du.... men faktsikt ska jag strax åka till TCL, Lelle och jag ska fika :) ...vad gör man inte för sin leverantör och märkesbroder... och för att komma från jobbet!

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
...Nu är den framme, ska bara utrustas. Undra om man kan sätta upp tältet på TC Lännas gårdsplan... :gnissla Man är ju värre än ett barn på julafton, måste nog faan ta en kortdag idag så jag hinner dit å klappa lite... :rolleyes:

Köpte Du Öhlins bakstötta på en gång till Trajjan? Det är ta mig tusan Seriöst med stort S det:tummenupp

Välkommen (om än jag borde hålla mig i originaltråden) och lycka till på G-åsen:)

roffe_s

Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Ja, då kanske även norrbottningar utgör ett godtagbart undantag då:hihi

Glöm inte bort Mittsverige den 14-16/8 (SMC) när Ni planerar bansommaren bara. Jag har faktiskt någon kilometer längre till den banan är genomsnittsstockholmaren trots att det är min närmaste asfaltslinga:)

Ha en riktigt trevlig helg - Springsteen i kväll och fotboll i morgon kväll låter väl som ett bra utgångsläge?

äh, vafan, alla är välkomna :banana S3-STHML gänget har dispans för att jag har besudlat deras tråd ett bra tag nu :hihi

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Ja, då kanske även norrbottningar utgör ett godtagbart undantag då:hihi

Glöm inte bort Mittsverige den 14-16/8 (SMC) när Ni planerar bansommaren bara. Jag har faktiskt någon kilometer längre till den banan är genomsnittsstockholmaren trots att det är min närmaste asfaltslinga:)

Ha en riktigt trevlig helg - Springsteen i kväll och fotboll i morgon kväll låter väl som ett bra utgångsläge?

Självklart Roffe ... du likväl som alla D675-ägare är välkomna ... och en å annan S3 innehavare också.

Mittsverigebanan, är det strax norr om Roslagstull? För Sthlm är väl Sveriges mittpunkt?

Springsteen ... uäck, men i morgon blir det mycket riktigt fotboll på Råsunda :yoparty

roffe_s

Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Oh Yes, den karln har man ju hört talas om...:rolleyes::D Det var tur vi var två (undertecknad och Freddan69) som höll tag i honom i Karlskoga sist... Bubbelbad, lite norska och Mariestad, mer behövs inte för att han ska gå igång på alla touringcylindrar:)

Jaså, från vilken del i hans innehållsrika och ljusskygga liv bodde Ni grannar? Studier eller har Du rent av bott i "schtaaan"?

Kan du ge dej på!:tummenupp Jag e gammal granne till HOPE, gissar att han är bekant...:)

Precis, strax norr, ett stenkast med Lloyden, ungefär...:D Du får akta Dig för att skälla på the Boss, jag är så gammal att jag faktiskt...

a) tyckte att Europe var pudelrockare - redan när dom slog igenom.
b) diggade "Back in black" - redan när den kom ut.
c) hade Joan Jett på "replay" i stereon i första bilen och förstod faktiskt att Midnight Oils "Beds are burning" faktiskt inte handlade om pöka...
d) drack gravöl när ZZ-top började använda synthar.
e) trodde att inget kunde vara hårdare än Accept...

Ha en bra kväll i morgon:tummenupp

...Mittsverigebanan, är det strax norr om Roslagstull?...

Springsteen ... uäck, men i morgon blir det mycket riktigt fotboll på Råsunda :yoparty

Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Oh Yes, den karln har man ju hört talas om...:rolleyes::D

Jaså, från vilken del i hans innehållsrika och ljusskygga liv bodde Ni grannar? Studier eller har Du rent av bott i "schtaaan"?

Jag knuffade ner honom från snöhögar när jag var mindre. :D Var dagbarn hos hans granne på Strömnäs. Sen dyker han ju upp ett gäng år senare och flyttar in hos en tjej (Åxå bekant till dej, eller...:7peta) som bor i kåken bredvid mina föräldrar. Så jaa, I jär bårta schtaaan!:D (Drog till sTokholm -89)

roffe_s

Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Ah - det gjorde Du rätt i:D Och den tjejen tror jag att vi yngre grabbar lyckades sabotera ett antal "date"-ar för under våra uppväxtår när vi idkade spionageaktiviteter a' la mr. Bond:)

Tjaa Du, i så fall lär Du väl återvända till brottsplatsen för något besök hos päronen då och då? Helt fördärvad kan ju ingen vara som talat ärans och hjältarnas tungomål under uppväxten, så jag hoppas vi kan våldgästa Hoppe någon gång när det passar för lite trippelsnack:D Välkömmen heim:)

Ledsen för trådkapningen - Ha de!

Jag knuffade ner honom från snöhögar när jag var mindre. :D Var dagbarn hos hans granne på Strömnäs. Sen dyker han ju upp ett gäng år senare och flyttar in hos en tjej (Åxå bekant till dej, eller...:7peta) som bor i kåken bredvid mina föräldrar. Så jaa, I jär bårta schtaaan!:D (Drog till sTokholm -89)

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Ah - det gjorde Du rätt i:D Och den tjejen tror jag att vi yngre grabbar lyckades sabotera ett antal "date"-ar för under våra uppväxtår när vi idkade spionageaktiviteter a' la mr. Bond:)

Tjaa Du, i så fall lär Du väl återvända till brottsplatsen för något besök hos päronen då och då? Helt fördärvad kan ju ingen vara som talat ärans och hjältarnas tungomål under uppväxten, så jag hoppas vi kan våldgästa Hoppe någon gång när det passar för lite trippelsnack:D Välkömmen heim:)

Ledsen för trådkapningen - Ha de!

OJ, råkade rösta en negativ röst på dig... sorry, bara slant med fingret, no offense :tummenupp

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
OJ, råkade rösta en negativ röst på dig... sorry, bara slant med fingret, no offense :tummenupp

yeah sure, Don't fuck with 675 owners Tompis, när du minst anar det har du en karbon flugfångare upp i kanelen :crash

kör du på iPhonen eller? har själv delat ut en handfull negativa röster av misstag :hihi

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin