jo det är säkert jättebra, men faan vad fula daytona stövlana är, ja ja allt handlar ju inte bara om att poosa, jag vet, men de är riktigt fulametallgutten skrev:Japp, den är helt ok den oxå, men security ÄR några snäpp bättre![]()
jo det är säkert jättebra, men faan vad fula daytona stövlana är, ja ja allt handlar ju inte bara om att poosa, jag vet, men de är riktigt fulametallgutten skrev:Japp, den är helt ok den oxå, men security ÄR några snäpp bättre![]()
Tokas skrev:Dessa är ett felköp från eBay, jag har betalat 3100:- för dem men säljer dem för 3000:- jämnt! Billigt för så pass bra dojjor!
QUOTE]
Det är halva priset för dem!Funderar själv på att skaffa ny yttersko till mina för de är så tråkiga!
HanneZ skrev:Kom ihåg att hårdare stövlar ibland ger värre skador än mjuka stövlar!
Om du vet vilken storlek du ska ha så kika in på www.mcdelen.com och beställ, många som får bra pris därmarcus nilsson skrev:NU har jag bestämmt mig imorgon blir det ett par A-stars supertech![]()
Tokas skrev:Knappast värre väl? Andra slags skador dock.
Istället för att trassla sönder foten bryts benet av ovanför stövlarna, men där har det lätt att läka utan bestående men, till skillnad från foten som är svårlagad.
Jag skulle knappast kalla några Oxtar-stövlar för "hårda"! De har lite skyddsplast här och var, men inget sammahnängande skal som Daytona.Goodstuff skrev:Fråga Maverick hur hans fotbrott blev - med hårda stövlar.
Det gå rinte att göra sådana generaliseringar, mer än att stövlar är en väldigt viktig del av skyddsutrustningen.
Ninja 9R skrev:Om du vet vilken storlek du ska ha så kika in på www.mcdelen.com och beställ, många som får bra pris där![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|