Ebbe skrev:Surt!! En polare till mig kom ca 1 km med sin nya hoj för 2 år sen när han åkte från handlaren. Nya däck o kall asfalt...Han var ledsen!!!!
Men att foten gick åt så illa!?! vad kör du med för stövlar??
Alpinestars SMX...
Ebbe skrev:Surt!! En polare till mig kom ca 1 km med sin nya hoj för 2 år sen när han åkte från handlaren. Nya däck o kall asfalt...Han var ledsen!!!!
Men att foten gick åt så illa!?! vad kör du med för stövlar??
chrille-r1000 skrev:Det är därför jag väntar till maj månad ungefär, då förhoppningsvis det mesta är bortsopat samt att en ordentlig regnskur ska göra vägen ren från smuts o damm, när det är gôtt väder i mars o april så kan man göra andra trevliga saker istället.
till sist, krya på sig rabben!
MickeAson skrev:Alpinestars SMX...
Sergeant skrev:Har själv varit nära att syna marken ett par gånger men eftersom jag kör som en kärringhar det gått bra.
MickeAson skrev:Jo naturligtvis går man en grundlig vägsyn, skrapar nya hojen och pajjar fossingen till på köpet, krossar fotknölen, bryter fotleden och diverse ledband ryker...
ett gott råd:MickeAson skrev:Jag kan ju lugnt säga att hädan efter åker ja inte till macken för att köpa cigg utan full mundering. Skulle väll va polarna som ställer upp då, förhållndet med tjejen tog slut i går... Vad säger man " Life`s a bitch and i`ve got no money"
Bikerbitch skrev:MickeAson - Att lära sig utav sina misstag är aldrig fel.
Vilken otur att förlora både flickvännen och skrapa hojen..
Hoppas du har snälla vänner som tar hand om dig!
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!