De e fan pinsamt...

MickeAson

"Perfect Gentleman"
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Skrapad Retta
Ebbe skrev:
Surt!! En polare till mig kom ca 1 km med sin nya hoj för 2 år sen när han åkte från handlaren. Nya däck o kall asfalt... :skrämd Han var ledsen!!!!
Men att foten gick åt så illa!?! vad kör du med för stövlar??

Alpinestars SMX...

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
lider med dig......och jag som har legat och tyckt synd om mig själv p.g.a. att man putsat och fixat på hojen bra länge nu, och idag gick försäkringen på och då blir man naturligtvis SJUK....men du har det ju lite värre...krya på dig!

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Det är därför jag väntar till maj månad ungefär, då förhoppningsvis det mesta är bortsopat samt att en ordentlig regnskur ska göra vägen ren från smuts o damm, när det är gôtt väder i mars o april så kan man göra andra trevliga saker istället.

till sist, krya på sig rabben!

MickeAson

"Perfect Gentleman"
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Skrapad Retta
chrille-r1000 skrev:
Det är därför jag väntar till maj månad ungefär, då förhoppningsvis det mesta är bortsopat samt att en ordentlig regnskur ska göra vägen ren från smuts o damm, när det är gôtt väder i mars o april så kan man göra andra trevliga saker istället.

till sist, krya på sig rabben!

Ja tanken " va fan väntade jag inte för" har ju dykt upp mer än en gång kan jag ju lova, men men de kan ju inte göras ogjort...

Tackar för omtanken de e välbehövligt just nu... :(

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
MickeAson skrev:
Alpinestars SMX...

De borde ha stått emot bättre, men ibland verkar allt jävlas... Jag har landat med fot och ben under hojar flera gånger och enda gången det gjort ont och blivit som mest en sträckning, var när jag körde i mjuka touringstövlar. Bäst är MX-stövlarna förstås - håller för en elefant att stå på - men rörelseförmåga noll.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Fyfan va surt, lider verkligen med dig :(
Ska verkligen inspektera väglaget noggrant ett tag framöver innan man vrider på rullen.

Krya på dig, du är snart tillbaka !

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
krya på dig.....tycker synd om dig framöver, nu e det inte så varmt längre men jag vet pinan som kommer när det är maj månad o värmen stiger......

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Sergeant skrev:
Har själv varit nära att syna marken ett par gånger men eftersom jag kör som en kärring :( har det gått bra.

Åhhh... vilken tur för dig.... :rolleyes: :D

Jag väntar med att åka tills det är sopat.... abslolut inte värt att klota nu... man blir kall o stel o inte lika manöverduglig.... bättre att vänta tills lite varmare... o rena gator.... Bra där..!!

Tackar...tackar...!!! :bow

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
MickeAson skrev:
Jo naturligtvis går man en grundlig vägsyn, skrapar nya hojen och pajjar fossingen till på köpet, krossar fotknölen, bryter fotleden och diverse ledband ryker...

Fi dong.... det är bergis sånt som tar tid att läka oxå... :(

Krya på dig fort nu... så kanske du är tillbaka när dom sopat o den riktiga värmen är här...

jboive

Pjååår Räijsing
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
KTM Super Duke 1290R / KTM 300 EXC TPI 2021
Aj, aj! Vilket skit... :(

Det behöver inte gå fort för att det ska gå fel och göra ont. Vet av egen erfarenhet...

Krya på dig iaf!

/R

Skorpan

Guest
MickeAson skrev:
Jag kan ju lugnt säga att hädan efter åker ja inte till macken för att köpa cigg utan full mundering. Skulle väll va polarna som ställer upp då, förhållndet med tjejen tog slut i går... Vad säger man " Life`s a bitch and i`ve got no money"
ett gott råd:
sluta o rök (lättare sagt än gjort) o drick mycket vatten,det fick jag när jag bröt benet (det ska läka fortare då)
krya på dej

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
MickeAson - Att lära sig utav sina misstag är aldrig fel.
Vilken otur att förlora både flickvännen och skrapa hojen..

Hoppas du har snälla vänner som tar hand om dig!

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC
Surt sa räven. Krya på dig nu så att du kan ut och ragga,,, eller så ser du till att behöva riktigt mycket hjälp när de söta sjuksystrarna dyker upp...

Spelar ingen större roll om det är fritt från grus mitt på vägen, det vet man ju. Det är där man minst anar det som man får igen det. 1 Maj är ett bra datum, då är det som sagt var oftast fritt från grus samt regnet har gjort en av de få sakerna som det är bra till. Skölja av vägbanan från damm och salt.

Än en gång, krya på dig!

\\ Wip

MickeAson

"Perfect Gentleman"
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Skrapad Retta
Bikerbitch skrev:
MickeAson - Att lära sig utav sina misstag är aldrig fel.
Vilken otur att förlora både flickvännen och skrapa hojen..

Hoppas du har snälla vänner som tar hand om dig!

Kan man lugnt säga, inte mycke som e bra nu inte... Skönt att de finns nånstans man kan gnälla av sej iaf...

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...