doolycheck
Gudomlig sporthojare
Är det nådastöten för Harley i Europa?
Jag tror och hoppas att strafftullarna inte blir så långlivade.
Vad tror du att BMW/Mercedes m.m tycker?
Det är så mycket företag och pengar inblandade så jag tror det blir en lösning ganska snart
Problemet är ju att det var vi som var dumma från början, och när Trump kompenserade för det så blev vi ännu dummare. Allt han gör är ju att skydda deras nationella säkerhet genom att höja tullarna. När det här leder till arbetslöshet i United States of Asses så är det ju självklart inte Trumps fel, utan Obamas eller vårtJag tror och hoppas att strafftullarna inte blir så långlivade.
Det är så mycket företag och pengar inblandade så jag tror det blir en lösning ganska snart
Köpt in billigt och säljer sedan dyrt med hänvisning till strafftullarProbike sa att de hade fyllt på lagret, så om strafftullarna blir kortlivade så märks det kanske aldrig.
Återstår att se.
Apapap, nu backar vi bandet lite här! Jag har absolut inget emot människor med ADHD, möjligen kan jag väl ha vissa åsikter om amfetaminmissbrukare, men båda grupperna är väl inte direkt kända för att ha ett bra konsekvenstänkande? Och det var den liknelsen jag var ute efter, ingen värdering av personerna i övrigtSnyggt hur du lyckas klanka ned på två saker du inte gillar i samma inlägg...
Trump håller jag med om (en person som beter sig kasst), användningen av ADHD som skällsord tycker jag suger !
(hacka på en hel grupp är fördom som inte jag gillar...)
Apapap, nu backar vi bandet lite här! Jag har absolut inget emot människor med ADHD, möjligen kan jag väl ha vissa åsikter om amfetaminmissbrukare, men båda grupperna är väl inte direkt kända för att ha ett bra konsekvenstänkande? Och det var den liknelsen jag var ute efter, ingen värdering av personerna i övrigt
Probike sa att de hade fyllt på lagret, så om strafftullarna blir kortlivade så märks det kanske aldrig.
Återstår att se.
Jag tror och hoppas att strafftullarna inte blir så långlivade.
Håller med dig. Vi måste sluta hacka på bilisterna och hur de beter sig i trafiken....text...(hacka på en hel grupp är fördom som inte jag gillar...)
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|