Lucky Luke
::::::::::::::::::::
Galne Dansken skrev:Fotpinnen
Väldy nice hoj - den där Blackbird - den kör jag gärna igen...
QUOTE]
Naer smager en Tuborg best?
Hvergang
Galne Dansken skrev:Fotpinnen
Väldy nice hoj - den där Blackbird - den kör jag gärna igen...
QUOTE]
Naer smager en Tuborg best?
Hvergang
Affe_R1 skrev:Härligt Krypto !!
Du är Uppsalas fotokung
Nursen skrev:Jag tänker späda på det där genom att säga att vissa av bilderna lätt skulle kunna platsa/utkonkurrera vissa av bilderna vi ser i MC-tidningarna.
JoS skrev:Men du Krypto, om du säljer några av dina "objekt" på gården så kanske du kan fixa en ny kamera. Du hinner ju ändå inte med att meka med dom. Eller?
Separationsångest?
De här luktar ju prylbögKryptonit skrev:Separationsångest.. O ja..
Mazdan kan jag dock sälja bara jag har bmwn fullt fungerande, men för den summan får jag ju bara zommobjektivet...
Rodden kan jag kanske också sälja, men bara det är till rätt pris och det blir i sånt fall tidigast efter powermeet (början av juli)
BMWn, Mustangen, Kawan samt lillhojen säljer jag icke!
Kryptonit skrev:Jag har tittat på önskad uppgradering så att jag åtminstonde ska ha möjlighet att mygla mig in hos någon tidning.. ...
Prylbög???TinaTjejen skrev:De här luktar ju prylbög
Ugluk skrev:Prylbög???
Asså, vi snackar en mustang, en hotrod och en klassisk kawa.. Entusiast är rätt ord, inte prylbög (han sålde ju R1:an..)
Josef skrev:Fixa en bra deal med någon copy shop som kan trycka upp bilder i lämpligt format och ta upp beställningar.
Jag skulle ta minst 5 bilder för typ en hundring styck och min familj skulle säkert också vilja ha ett par.
Kryptonit skrev:Då är inte stativ, blixt, väska, batterigrepp samt vissa filter inte medräknade.
EntusiastpenisförlängargrejerUgluk skrev:Prylbög???
Asså, vi snackar en mustang, en hotrod och en klassisk kawa.. Entusiast är rätt ord, inte prylbög (han sålde ju R1:an..)
Nursen skrev:Det är lite roligt med dubbla negationer, eller hur? Jag tycker att det var ett ovanligt krångligt sätt att säga att allt ingår!
Du kollar väl begagnatmarknaden? Annars har ju Scandinavian Photo en del raider ibland, men det vet du ju redan. Är det inte Tamron som har ett bra objektiv i typ 70-300/2.8? (Vet att de har ett hyffsat 28-300, men det ger för mycket distorsion och passar bättre för hobbyfoto). Kanske inte så roligt att använda halvfabrikat med en så fin kamera...
Om det är priset som avgör så kan du få köpa min F65 för 18.500:- Då får du med väskan och ett Canon 70-300/5.6. Det är inte lika äkta med digitalfoto
TinaTjejen skrev:Entusiastpenisförlängargrejer
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |