Legenden skrev:Vilka dyker upp runt 12 i morgon vud OKQ8 nu då??!?
Får en liten 125:a hänga med?
Legenden skrev:Vilka dyker upp runt 12 i morgon vud OKQ8 nu då??!?
Javisst.. Dyk upp du vid macken till tolv..AtlantiZ skrev:Får en liten 125:a hänga med?
kommer att bila ja åzå så man kan ta med sig nån stol å lite fika å så man åker ju inte touring hehe!Legenden skrev:Blir att vi bilar ut här för egen del. Så vänta inte på mej, Oldman o Loopen vid macken nu bara..heehe
Abloy skrev:Ni är för roliga, först styr ni upp åkning och sen tar ni bil istället och låtar en bunt sporthojsentusiaster stå och vänta på er som några fån vid OK/Q8.
Träffade Oldman med SH-tröja Annsan och Mike arbetade i brandstyrkan, vidare så var Atlantiz å Peter också på plats. Såg Andersbrink dra ett par repor på nio låga
Legenden skrev:Jo vi FÖRSÖKTE styra upp nån gemensam resa. Men det va ju INGEN som svarade på om dom skulle komma till macken förutom AtlantiZ.
Därav gjorde vi som alla andra jag pratade med o åkte bil in.
Abloy skrev:Ni gjorde ett tappert försök och det ska ni ha cred för. Hade dock blivit lite tokigt om det hade varit många som kommit för att åka med er och ni backade ur strax innan. Finns ju många som bara läser på SH och av en eller annan anledning inte väljer att skriva något.
Den här gången var det ju bara Atlantiz som stod där och väntade, jag hade ju inte skrivit att jag skulle komma så jag kan inte gnälla alltför högt.
Konstigt att det ska vara så svårt att få ihop lite folk som vill åka, sportcyklar vimlar det ju av i stan, frågan är när de kör och vilken typ av körning vi kan locka med dem på. Hur som helst, bara att kämpa vidare så kanske vi får snurr på åkandet i stan.
jo,det va lite dålig stil,ber alla inblandade om ursäkt !vart liksom en ändring i sista stund men ska inte hända igen*dåligt samvete nu*!jäkligt kul däruppe iaf,borde vara såna tillställningar minst varannan vecka iaf heheAbloy skrev:Ni är för roliga, först styr ni upp åkning och sen tar ni bil istället och låtar en bunt sporthojsentusiaster stå och vänta på er som några fån vid OK/Q8.
Träffade Oldman med SH-tröja Annsan och Mike arbetade i brandstyrkan, vidare så var Atlantiz å Peter också på plats. Såg Andersbrink dra ett par repor på nio låga
Abloy skrev:Ni är för roliga, först styr ni upp åkning och sen tar ni bil istället och låtar en bunt sporthojsentusiaster stå och vänta på er som några fån vid OK/Q8.
988R skrev::kocko Fan här blir man lurad att åka till timrå, så står vi där som några fån.
inga timråbor går att lita på, så man åkte hem till hamocken & lapade sol. :kocko
Antiloop skrev:Kan ju va en fördel å hojta till här åxå att man tänker möta upp å inte bara fara dit, annars så kan man ju tro att inte en jävel ska dit.
Speciellt när tom frågan ställs om vika som ska med??
Sen så kan varken gudar lr en vanlig dödlig göra nått åt att de vart ändringar i sista stund.
!semester om en vecka !hoppas på väder å mycket åkaAbloy skrev:Nu kör vi en gruppkram och blir sams igen Sen så börjar det spricka upp rejält så snart blir det åka av
Legenden skrev:Men jag fattar ärligt inte vart alla tagit vägen dom senaste två veckorna?!?!
Va ju ett ordentligt drag här på sundsvallstrådarna. Nu är det ju knäpptyst både här och överallt i stan tycker jag.
Håller med dej Abloy. Vi är ju massor av hojar runt om stan..
Så ta er i kragen o hör av er + grensla era älsklingar!!
p.grip skrev:Tror nog att det till viss del kan skyllas på vädret, har ju varit allt annat än stabilt sista tiden. Jag har iofs varit på lite småturer nästan varje dag, men det känns inte meningsfullt att dra ihop folk när vädret är surt/kallt.
Synd att ni inte enades i helgen...en liten tillrättavisning bara.jag arbetade inte i brandteamet utan var depå-värd för hojåkarna..har genom mitt engagemang i detta kommit en bit på väg för våran del att kunna fortsätta att påverka så vi kan köra legala race...eftersom jag blivit tillfrågad att forsätta som ansvarig för hojracen på sättna hoppas jag att ni stöttar mej med råd o tips om hur vi vill ha det..kommer även att behöva funktionärer..Abloy skrev:Ni är för roliga, först styr ni upp åkning och sen tar ni bil istället och låtar en bunt sporthojsentusiaster stå och vänta på er som några fån vid OK/Q8.
annsan_r1 skrev:Synd att ni inte enades i helgen...en liten tillrättavisning bara.jag arbetade inte i brandteamet utan var depå-värd för hojåkarna..har genom mitt engagemang i detta kommit en bit på väg för våran del att kunna fortsätta att påverka så vi kan köra legala race...eftersom jag blivit tillfrågad att forsätta som ansvarig för hojracen på sättna hoppas jag att ni stöttar mej med råd o tips om hur vi vill ha det..kommer även att behöva funktionärer..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|