Kärnvapen det ända rätta2717992dom kan ha lackat med lack först och satt på dekalerna medans laken är fuktig sen lagt på klar lack och dåå kan du säga adjö till lacken på hojen med
vanligt vax med sådanna korn i. det går med vanligt vax oxo men bäst är nu med korn i...2731347ah tack som fan att du skapa denna tråd...
börja ta bort en dekal för ett par dagar sen, men det gick ju som det gick... rakblad + fingrar är inte det bästa... lyckades klyva tummen som nån innan skrev. fast ska nog testa hårtorken nu då har suttit o försökt att skrapa bort limhelvetet med rakblad utan effekt.. och aceton MED bensin funkade inte heller... det bara satt kvar där.. fick istället små sprickor på knogarna som jag inte tror är så hälsosamma.
aja får väl testa imorrn med hårtorken... har en liten OT fråga bara.. hur kan man få bort små små små små repor ? alltså riktigt små på typ 2-4mm, fast dom syns ändå om man stoppar skallen 30cm från hojen, stör mig på det
farsan mumla nått om nått innan han stack till jobbet... typ nått putsmedel som får det att synas mindre ?
vanligt vax med sådanna korn i. det går med vanligt vax oxo men bäst är nu med korn i...
precis, å så håller sig lacken bättre sen oxo, blir lättar att tvätta ¨nästa gång,, nån här som vet om det går att vaxa plastkoper med vanligt vax?2735467jaja ;P det funkade utan korn grejs...
fixa idag, förlorade hoppet först när jag fått bort det mesta limmet, för att det satt kvar lite som en yta... sen sa farsan att jag skulle ha på lackrengöring, o efter de så såg det skitsnyggt ut så jag vaxa hela hojen istället brist på torra vägar så vafan ska man göra
Jag använde värmepistol och rakblad..Funkade skitbra tills jag slant och skar sönder hela tummen. Jag kunde dela tummen i 2 delar, som en klyka på slangbella Sen dess har jag inte rört eller sett de hojen.
Värme är nog bra, men använd INTE rakblad av stål!
De skadar lacken och ger repor!
Det finns särskilda rakblad av plast att köpa billigt.
T ex på Renskylt.se
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |