Delta Träffen någon?

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
80 Mil söder om Östersund
Hoj
Oldschoolgixxer
Jag åker från Göteborg det här året (flyttar ner om tre dagar), möter upp med ca 10 pers. i Östersund! ere nå´n som ska me? från Göteborg eller Ö-sund.
Om det ens är hälften så kul som förra året så är det givet!
Liveband, dygnetruntkiosk, deltarejs, burnouttävling å en jäkla massa hojar! Sist hade det tydligen vart omkring 750 hojar av alla de slag, twinnar, japaneser, mopeder (typ 10) och tillåmed en encylindrig diesel"hoj"
Hundra spänn inträde och då ingår en stor stark!

:öl :zpy :tummenupp
 

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
80 Mil söder om Östersund
Hoj
Oldschoolgixxer
Sist har jag för mig att det var i slutet av Juli, det var iallafall samtidigt som Storsjöyran men jag säger bara det: Storsjöyran kan slänga sig i väggen i jämförelse

;)
 

Bifogat

  • deltaaffisch2002.jpg
    deltaaffisch2002.jpg
    50.4 KB · Visningar: 615

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Ja va där förra året. Va djävligt sköj vi fick pris i tävlingen oxå (som vanligt) wheelers brukar få pris :D

Helt klar en av årets bästa träffar!
 

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
jag var där! visserligen me moppen ;) finns bild på hemsidan där moppen e me :D
Men ja kommer till sommarn me 125an kan ja lova!
Jeffligt kul är det där iaf, jag arbetade mest i kiosken så ni som var där köpte nog nån pytt lr en ramlösa till dagen efter av mig :D
Rekomderas starkt iaf :tummenupp
 

bandit-tomsa

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
Bandit1200
Delta

:öl Jag kan bara säga en sak, har man inte varit på Deltaträffen har man verkligen missat nåt i hästväg vad gäller träff. jag har varit på många träffar, men Delta slår det mesta. Bra mat,bra band,alltid rena och fina skit hus,bra bad möjligheter,mm.mm.

Så det är bara att packa hojen och åka dit.

Tomsa Mck Wheelers Falun
 
Last edited:

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
80 Mil söder om Östersund
Hoj
Oldschoolgixxer
Jajjemensan! ehlt klart en träff att räkna med! men hallå!? RAMLÖSA?? va e de´ klart man börjar lördagen med ett par bira!
:tummenupp

åsså va man göteborgare då.. haha, mera hojåka till mig! hare!
 

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun.
Hoj
Zx6rr
Det enda problemet är att det den är på samma datum som svinträffen. Var förra sommarn iaf. Men jag föredrar nog Delta före svinträffen. I år tar jag med extra bakdäck.. Och jag tänker montera bort gasviren före första :öl
 

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun.
Hoj
Zx6rr
Re: Delta

bandit-tomsa skrev:
:öl Jag kan bara säga en sak, har man inte varit på Deltaträffen har man verkligen missat nåt i hästväg vad gäller träff. jag har varit på många träffar, men Delta slår det mesta. Bra mat,bra band,alltid rena och fina skit hus,bra bad möjligheter,mm.mm.

Så det är bara att packa hojen och åka dit.

Tomsa Mck Wheelers Falun

:D Föresten var det inte du som vann pun*tävlingen? "Tomsa seglarpungen Söderman" :bow :bow
 

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Ylle skrev:
I år tar jag med extra bakdäck.. Och jag tänker montera bort gasviren före första :öl

Det är för lite folk som börnar på Delta träffen så d vore ju kul om nån kunde bränna riktigt rejält.

Är du oxå en av många som ska testa varven i fyllan?
Man hör hur varvstoppen ingriper hela natten ju :bow
 

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun.
Hoj
Zx6rr
AtlantiZ skrev:
Det är för lite folk som börnar på Delta träffen så d vore ju kul om nån kunde bränna riktigt rejält.

Är du oxå en av många som ska testa varven i fyllan?
Man hör hur varvstoppen ingriper hela natten ju :bow

Att det är få som börnar beror väll på att det bara är gräs eller sand på området (vad jag kommer ihåg). Men det finns alltid nån som har en börnplatta med sig. Jag hittade en och fick åka med pyssande däck hem.

Ide!! Sälj börnplattor i kiosken. Typ 50kr för en på 40*60cm.
 

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Ylle skrev:
Att det är få som börnar beror väll på att det bara är gräs eller sand på området (vad jag kommer ihåg). Men det finns alltid nån som har en börnplatta med sig. Jag hittade en och fick åka med pyssande däck hem.

Ide!! Sälj börnplattor i kiosken. Typ 50kr för en på 40*60cm.

hehe kanske vore nått , men förra året fanns det en börnplatta på den bortre delen av träffen, den lägger väl bushman dit varje träff lr?
 

u48603432

Guest
Tjena grabbar! :cool:

Kan meddela att det INTE var Buchmen som stod för burnplattan i somras på Delta! Det var Katanamannen från TIMRÅ som grävde ner den i spö regn på onsdagskvällen före träffen. :D
Katanamannen planerar att få dit lite asfalt i år istället... Se om han lyckas muta någon åkeriägare ;) Angående Delta träffens datum, så är det ALLTID sista helgen i juli. Sveriges enda och riktiga mc-träff! :tummenupp
Sen blir det inte sämre att Wheelers förgyller dessa sommardagar! med sina både dagliga och nattliga äventyr! :bow
Missa INTE Delta träffen i år! See ya! :öl
 

bandit-tomsa

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
Bandit1200
Tjena Katana mannen :tummenupp

Hoppas att vi syns på Delta i år igen..mycket mycket trevlig träff det där du..Vi får väl hoppas att buskåkarna har tagit sitt förnuft till fånga och fixat en liten börn platta till iår. Det såg ju ut att finnas intresse för denna företelse. Mannen med den penisrosa xj 650 har inte svetsat ihop kammarna nå än ( han som fick åka släpvagn hem) men kan har skaffat sig en ny börn maskin som skall invigas iår.

syns på Delta

Tomsa Mck Wheelers Falun
 

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
80 Mil söder om Östersund
Hoj
Oldschoolgixxer
Katanaman! helt klart lyckat me burnplattan, ska hälsa från killen me´ den färgglada Firebladen som fick soppatorsk på plattan.. *fniss* det här året blir det iallafall egen hoj till träffen.

(Det var vi som hade militärtältet mittemot dig med tillhörande elverk och stereo!)

Syns i år med hoppas jag, hare! :tummenupp
 

Timrå Ninjan

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2003
Ort
Timrå
Hoj
ZX12R , Katana 1327cc
Hej alla glada!
Kan meddela att en ny burnplatta har blivit nergrävd!!!!!!!
På samma plats som ifjol, Nämligen vid vår lilla "camping-by".
Plattan är i gjuten betong 1200x600x10mm och väger 144kg.
Så i år är det lite bättre när det gäller burnplattan..........
Jag slet som ett djur med den igår.....Vad gör man inte för lite burning på Deltaträffen.................
Så ni som besökte oss ifjol.....Iår blir det BURNA AV!!!!!!!!!!!!
:rock :öl :zpy :tummenupp
Mvh Katana mannen som vart Timrå ninjan
 
Nyheter
Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Top