Deltaträffen 25-27 JULI....

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag var där -06, tyckte att det va sådär kul kan jag ju säga. Kändes som om det bara var frans-folk där då.
I år bestämde vi oss sent på torsdagkväll att åka upp efter jobbet på fredagen. Ångrar jag inte en jävla sekund. Sjuuuuuuuuukt galet roligt var det. Hur mycket underbara männsikor som helst. Ni i Retards och Styggt Nitade var helt klart en stor del till att det var så jävla kul i år. :yoparty
Vi ses väl på Hoj-x och Lelle innan nästa års Delta hoppas jag!

Jag är dessutom sjukt stolt över att vi spöade alla killar förutom ett lag i Delta-rejset. Pokalen bor hemma hos mig nu! :tummenupp
Ullis är en jävel på att halsa öl, jag ska ligga i hårdträning tills nästa år, då ska vi vinna hela skiten! ;)

//Milla, Team Shedevils

EKAxMAN

EKA
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 954 RR Racehoj, SUZUKI GSX-R 1000 -03, VOR 503 -02, KTM 640 LC4, Aprilia AF1 Futura
Jag var där -06, tyckte att det va sådär kul kan jag ju säga. Kändes som om det bara var frans-folk där då.
I år bestämde vi oss sent på torsdagkväll att åka upp efter jobbet på fredagen. Ångrar jag inte en jävla sekund. Sjuuuuuuuuukt galet roligt var det. Hur mycket underbara männsikor som helst. Ni i Retards och Styggt Nitade var helt klart en stor del till att det var så jävla kul i år. :yoparty
Vi ses väl på Hoj-x och Lelle innan nästa års Delta hoppas jag!

Jag är dessutom sjukt stolt över att vi spöade alla killar förutom ett lag i Delta-rejset. Pokalen bor hemma hos mig nu! :tummenupp
Ullis är en jävel på att halsa öl, jag ska ligga i hårdträning tills nästa år, då ska vi vinna hela skiten! ;)

//Milla, Team Shedevils

Jo'ru Milla, som tidigre nämnts i div. andra forum så uppskattade vi ert sällskap med....
Har vart på Delta i snart 10år & jag tror nog detta var det roligaste året med....
Dricka öl kan vi i retards åxå.... :yoparty Hoppa rep är/var inte min & Ralfs starkaste sida.... Dragkamp var vi något bättre på....(hoppas vi har vår pokal kvar...) har dock fortfarande ont i kroppen efter den....
Lelles har jag inte var't på sen -04..... så det börjar nog kanske vara dax nu igen.....

//EKA Retars

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...