Deltaträffen

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
750 es special med 1186 r motor,Isr.Marvic etc..Byggd och ägd av grottis innan jag pga omständigheter fick ta över.Samt en 84 1100+ Katana som fått nytt hjärta nu;)
Tjena alla smågalna sköna bikerskompisar..ingen nämd ingen glömd.
Ville bara som vanlig person och sporthojmedlem tacka alla eventuella besökare som bevistade Deltaträffen detta år(25års) jubileum.
Underbar stämning ,goa killar och tjejer ja helt enkelt kanon!!

Väl mött nästa sommar samma helg...

PÄR BRMC www.bushmenriders.com

Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
jag skulle åkt dit, men hade inte råd. så pappa åkte själv :brinnerup :gnissla

nästa år SKA jag upp :yoparty

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
750 es special med 1186 r motor,Isr.Marvic etc..Byggd och ägd av grottis innan jag pga omständigheter fick ta över.Samt en 84 1100+ Katana som fått nytt hjärta nu;)
granath_ skrev:
jag skulle åkt dit, men hade inte råd. så pappa åkte själv :brinnerup :gnissla

nästa år SKA jag upp :yoparty

Du e så jävulskt välkommen hit till oss..utlovar på stående fot ett så bra drag och fest så du e överkörd när du kommer hem..

Väl mött och ta med polarna ...PÄR BRMC

SJOLLA

våga vobbla
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Honda vfr 750f 1988
De va ett dj..ulskt drag. kul på alla sätt o vis.Dit far vi igen.
MVH Small Devils Mc :yoparty :banana :tummenupp

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
sweden123 skrev:
Du e så jävulskt välkommen hit till oss..utlovar på stående fot ett så bra drag och fest så du e överkörd när du kommer hem..

Väl mött och ta med polarna ...PÄR BRMC

jo tack, jag hörde det på farsans röst.
han skyllde på en lätt förskylning, men jag vet nog varför han brukar få sån där hes röst :yoparty :fyllisar

man missade ju tyvärr 25års jubileumet, men vi får väl se till att ha minst lika skoj nästa år ! :tummenupp

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Yes, jag var där! Min första mc-träff. :)
Hade helt sjukt kul och jättebra ordnat - till och med superväder hade ni grejat.
Nästa år kommer jag tillbaka!

sniss

Harder Better Faster Stronger
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Yamaha Super Tenéré
sweden123 skrev:
...Ville bara som vanlig person och sporthojmedlem tacka alla eventuella besökare som bevistade Deltaträffen detta år(25års) jubileum.
Underbar stämning ,goa killar och tjejer ja helt enkelt kanon!!...

Ville instämma med Pär, och meddela att det nu finns gott om bilder från träffen, stort tack till alla ni som har skickat bilder till oss...

Allt finns att beskåda på http://www.bushmenriders.se/index.php?id=53

Väl mött nästa år

/Mats

Last edited:

bandit-tomsa

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Bandit1200
Fy faán vilken jävla höjdar träff det är. Och bättre blev det när vi blev största klubb åxå, på 25 års jubeleum och allt. Skönt att spöa norrbaggarna.
Absolut årets bästa träff. :yoparty

Tomsa Mck wheelers Falun

www.wheelers.se

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Helt klart en kanonträff (igen!). Jag hade j_vligt roligt hela helgen (förrutom i början på lördag morgon då hmm...). Mycket beröm över arrangemang och hur smidigt allt funkade :tummenupp

Jag har skrivit ihop ett litet reportage på UMCC:s hemsida och så finns det bilder i galleriet också.

www.umcc.nu

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
helt klart en kanonhelg som vanligt, men banden spelade på tok för soft musik knappt nån hårdrockslåt på hela helgen, det måste ni styra upp till nästa år :yoparty

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
cbjorkman skrev:
Helt klart en kanonträff (igen!). Jag hade j_vligt roligt hela helgen (förrutom i början på lördag morgon då hmm...). Mycket beröm över arrangemang och hur smidigt allt funkade :tummenupp

Jag har skrivit ihop ett litet reportage på UMCC:s hemsida och så finns det bilder i galleriet också.

www.umcc.nu

Haha var inte koranen lärorik*ler*
MVH Pär BRMC

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
Helt klart en av dom bästa träffarna. Skönt med ordnad frukost och sånt.
Jag tror att det är slut med mina börnisar nu. Det är så svårt att bli värre efter varje år.
Men 5 däck på 3 dagar kan väll nån annan slå nästa år? Jag fick byta tätningen på utgående axeln + alla lager i hjulet efter detta år..

Förresten drivpaketet ser fel ut. Ser ut som en 535 kedja på ett 520 drev. Hur kan det bli så? Köp inte castrols kedje vax.

Last edited:

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Steve Harris skrev:
helt klart en kanonhelg som vanligt, men banden spelade på tok för soft musik knappt nån hårdrockslåt på hela helgen, det måste ni styra upp till nästa år :yoparty

Ähh du skojar..jag höll till vid mixerbordet mest hela dagarna och skivorna jag spelade var verkligen hårdrock då jag själv hade tagit med dem..du måste ha sovit eller ngt..*ler*
Får väl spela ännu högre och ännu hårdare nästa år..
MVH Pär

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Aprilia Tuono -07
Det var en kanon träff i år också tycker jag!
Fast deltarejset kunde ni nog kunnat strunta i :tungan :näsblod
3 året irad jag var där :banana och jag kommer komma nästa år också!
Sen avslutade jag ju träffen på söndag med att lägga en fin rökridå över träffplatsen :tomten

Jag såg dig när jag stog i kön och skulle köpa ärtsoppa duckie ;)

Edit: Glömde skriva att det var dåligt av Sam och den där andra gubben uppe på taket att slarva bort vårat lag efter första dragningen i dragkampen :7peta Skulle ju ha vunnit utan problem :4skrika

Last edited:

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
kanonträff!! återkommer nästa år :tummenupp .den gamla skinnsoffan ska nog palla ett fjärde år efter några förstärkningar på utsatta delar :D

PS.ni hade inte haft en suck ändå flexbert;) askalas steker fett :D

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Aprilia Tuono -07
superbeast skrev:
PS.ni hade inte haft en suck ändå flexbert;) askalas steker fett :D

Lavemangels hade dragit ner er i "poolen" så fort att ni hade fått lavemang ;D

Ylle skrev:
Förresten drivpaketet ser fel ut. Ser ut som en 535 kedja på ett 520 drev. Hur kan det bli så? Köp inte castrols kedje vax.

Din kedja var ju så välsmord också :pannkyss

capri

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bandit 1250 -14, VFR1200 -10, GSX1100EF -84, Viktoria 250 AERO -52 och några veteranmoppar.
Det var en kanonträff som alla andra år jag varit där(ca 8-9,tappat räkningen...).Tyvärr har jag sviter efter dragkampen än,puckat att ha tofflor när den framför har betydligt hårdare grejor på sej :huvet

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
Sålt den....
Tack för en underbart rolig träff (trots att jag var klantig och gjorde illa mig)

Måste tacka lite extra extra mycket till killen som skjutsade mig till akuten tur och retur!!!!!
Mycket väl organiserad kalas kul träff!!

Vi syns nästa år igen!!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...