Du har pm
Du har PM
Hur tänkte du att jag skulle se detta om du inte citerar mig?
Du har pm
Du har PM
Kanske genom att göra som alla andra och prenumera på trådar du deltar i?
Eller genom att det lilla brevet blinkar.
Ett set expansionkammare, ej original, okänt märke, har suttit på en Honda RS250R. En Jeepdunk 20l och en 10l. Finns i Vallentuna.
Jag vet inte om någon är intresserad men har en kod hos Louis.de där man kan få 20% rabbat på en vara. Koden är giltig tom den 30(2 dagar till).
Det är en engångskod och den är 137.
Vet du om det även gäller reavaror?
Har någon använt koden än?
Någon som är sugen på kåpset till CBR600 -91-94 (F2)? Har ett komplett plus lite till. Bild finns i min annons här på sajten. OBS! Jag skänker bort plasten mot avhämtning, men lyktinsatsen det står om i annonsen ingår inte i bortskänkandet.
PM:at!
Har nedre sidokåpor till VFR750 1986 som ligger och skräpar. Kom och hämta i södra sthlm
Vilken kulör är det på dem?
View attachment 425515
1. Div. blinkers
2. Backspeglar
3. Fälgtejp (en oöppnad förpackning vit, en kortare bit gul)
4. Xenonlampa H4 55W med ballast och en hemmapulad instrumentpanel för avstängning av lampan. Konverteringskit med en solenoid som drar lampan ut och in ur sockeln för att gå mellan hel- och halvljus. Gav inte superbra ljusbild i min reflektor, så bytte tillbaka till original
5. En oanvänd ensam blinker
6. Lykthållare för gaffelbensmontering, 30-38mm gaffelbensdiameter. Går såklart att använda till annat än lykta också
7. Backspegelhållare (M10 kanske? Inte helt säker). Oanvänd, halvkass kvalitet om jag minns rätt. Går nog att montera en ringklocka eller dylikt med
8. Reflex, oanvänd
9. Tre blinkers
10. Stroppar avsedda för montering på gaffelben. Var till en lykta som tyvärr är uppbrunnen
11. Skylthållare, kåpmontagebleck och lite annat småkrafs till en RF900
Det gör ont i ett hoarder-hjärta att skänka bort så mycket ovärderliga saker, men sånt är livet när förrådet är litet
Finns att hämta i Mölndal!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |