Den australiensiska incestsläkten

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
http://www.fastighetsvarlden.se/notiser/nytt-sapo-hus-om-34000-kvm-i-ingenting/

Källaren blev för liten för dom inavlade:D - nu måste man bygga ett helt kvarter som inte finns - INGENTING

I now:D

P.s

Jag har studerat släkter som arbetat med detta sen 1600 talet - inavlat då dom inte fick träffa andra.
Syskongiften som skulle ge supersmarta människor(hemliga agenter) - men alla vet ju ju att dels syskongiften är obra , speciellt sådana som är supersmarta - kan ju bara gå fel:crash.

Avel mellan syskon och smarta sådana ger inte som utprodukt superageneter - det ger skit ut:huvet

Så checka in Säpos högvarter med den där inavelsbyn i Australien i samma divison:rofl

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
http://www.fastighetsvarlden.se/notiser/nytt-sapo-hus-om-34000-kvm-i-ingenting/

Källaren blev för liten för dom inavlade:D - nu måste man bygga ett helt kvarter som inte finns - INGENTING

I now:D

P.s

Jag har studerat släkter som arbetat med detta sen 1600 talet - inavlat då dom inte fick träffa andra.
Syskongiften som skulle ge supersmarta människor(hemliga agenter) - men alla vet ju ju att dels syskongiften är obra , speciellt sådana som är supersmarta - kan ju bara gå fel:crash.

Avel mellan syskon och smarta sådana ger inte som utprodukt superageneter - det ger skit ut:huvet

Så checka in Säpos högvarter med den där inavelsbyn i Australien i samma divison:rofl

Och DÄR hittade tomten in. Grattis, ytterligare ett kryptiskt inlägg i den obefintliga debatten. Jag misstänker att du sitter och vaktar vid öppna spisen från midnatt på måndag kväll och 24 timmar framåt?

För övrigt så är jag tjenis med en kille från Älvsbyn och hans farfar hade den så kallade skelleftesjukan vilket jag har tolkat ska komma från inavel. Hans avkomma klarade sig dock, något som tydligen inte tillhörde vanligheterna då den var ganska så ärftlig.
Jag såg även en dokumentär (svt?) om dylikt/samma fenomen för något år sedan, tydligen så är man inte så pigg på att dela med sig av sin DNA-stege där uppe utan man vill gärna behålla den inom familjen :crash

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Och DÄR hittade tomten in. Grattis, ytterligare ett kryptiskt inlägg i den obefintliga debatten. Jag misstänker att du sitter och vaktar vid öppna spisen från midnatt på måndag kväll och 24 timmar framåt?

För övrigt så är jag tjenis med en kille från Älvsbyn och hans farfar hade den så kallade skelleftesjukan vilket jag har tolkat ska komma från inavel. Hans avkomma klarade sig dock, något som tydligen inte tillhörde vanligheterna då den var ganska så ärftlig.
Jag såg även en dokumentär (svt?) om dylikt/samma fenomen för något år sedan, tydligen så är man inte så pigg på att dela med sig av sin DNA-stege där uppe utan man vill gärna behålla den inom familjen :crash

Förr var kommunikationerna sämre vet du. Det är inte så tätbefolkat där. Det i kombination med, ptja, misstänksamhet kanske, ger dåliga odds. I byn min morfar kommer ifrån så var det först i hans generation det var allmänt accepterat att hitta sig en gemål utanför byn.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Det finns fler ställen där paranoia,psykiska och psykiska/fysiska sjukdommar florerar

Haha - nej jag vaktar inte en öppen spis - jag vaktar en paj sådan.

Sedan skall jag jobba:tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Förr var kommunikationerna sämre vet du. Det är inte så tätbefolkat där. Det i kombination med, ptja, misstänksamhet kanske, ger dåliga odds. I byn min morfar kommer ifrån så var det först i hans generation det var allmänt accepterat att hitta sig en gemål utanför byn.

Jag kan förstå det, förr i tiden var det väl än värre glesbefolkat och avstånden stora. Och vi härstammar ju ända alla från incest (Adam och Eva :rolleyes: ) så det rätar ju ut sig med tiden.
England är ju ett praktexempel vad som sker på isolerade öar. Rödtottar med skeva tänder hela bunten och allmänt korkade.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
England är ju ett praktexempel vad som sker på isolerade öar. Rödtottar med skeva tänder hela bunten och allmänt korkade.

Sedan skall man ju till Britternas försvar säga att stora delar av deras avelsmassa flyttades nog norrut lite bryskt där vid tiden 800-1000 e.kr.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag tänkte inte så mycket, men jag tycker många vita, speciellt män har utpräglat skumma anletsdrag.
Sen att de är religiösa fanatiker så gott som hela bunten bidrar inte direkt till hur jag ser på dom :lol

Haha, förvisso, men engelska öron är iaf inte så vanligt.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Haha, förvisso, men engelska öron är iaf inte så vanligt.

Kanske är det deras kultur som får mig att tycka att de är lite efterblivna... Eller en kombination av det, kyrkan och det faktum att antalet immigranter under 17-1800 talen kanske inte var tillräckligt.

USA är lite lustigt. Primitivt och hitech på en gång. Men hitech-delen märker man inte mycket av när man är där...

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
The hills are alive, with the sound of syskon som knullar som kaniner.

SoundMusic1.jpg

Jag har haft som nöje att ligga o plugga gasen i botten med blålus med Säpo bakom och frånkörda (2003 hej pojkar- hälsa Jane, alla radios,mobil och gpser var borta) haha:banana

Vi fäste min mobil i på en turistbuss på väg till Bulgarien:D

Då såg det ut så här - tyvärrr

:rofl

Sånt som händer

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet