http://www.fastighetsvarlden.se/notiser/nytt-sapo-hus-om-34000-kvm-i-ingenting/
Källaren blev för liten för dom inavlade - nu måste man bygga ett helt kvarter som inte finns - INGENTING
I now
P.s
Jag har studerat släkter som arbetat med detta sen 1600 talet - inavlat då dom inte fick träffa andra.
Syskongiften som skulle ge supersmarta människor(hemliga agenter) - men alla vet ju ju att dels syskongiften är obra , speciellt sådana som är supersmarta - kan ju bara gå fel.
Avel mellan syskon och smarta sådana ger inte som utprodukt superageneter - det ger skit ut
Så checka in Säpos högvarter med den där inavelsbyn i Australien i samma divison
Och DÄR hittade tomten in. Grattis, ytterligare ett kryptiskt inlägg i den obefintliga debatten. Jag misstänker att du sitter och vaktar vid öppna spisen från midnatt på måndag kväll och 24 timmar framåt?
För övrigt så är jag tjenis med en kille från Älvsbyn och hans farfar hade den så kallade skelleftesjukan vilket jag har tolkat ska komma från inavel. Hans avkomma klarade sig dock, något som tydligen inte tillhörde vanligheterna då den var ganska så ärftlig.
Jag såg även en dokumentär (svt?) om dylikt/samma fenomen för något år sedan, tydligen så är man inte så pigg på att dela med sig av sin DNA-stege där uppe utan man vill gärna behålla den inom familjen
Och DÄR hittade tomten in. Grattis, ytterligare ett kryptiskt inlägg i den obefintliga debatten. Jag misstänker att du sitter och vaktar vid öppna spisen från midnatt på måndag kväll och 24 timmar framåt?
För övrigt så är jag tjenis med en kille från Älvsbyn och hans farfar hade den så kallade skelleftesjukan vilket jag har tolkat ska komma från inavel. Hans avkomma klarade sig dock, något som tydligen inte tillhörde vanligheterna då den var ganska så ärftlig.
Jag såg även en dokumentär (svt?) om dylikt/samma fenomen för något år sedan, tydligen så är man inte så pigg på att dela med sig av sin DNA-stege där uppe utan man vill gärna behålla den inom familjen
Nej, det är vanligare bland kungar, kejsare och faraoner. Du får hoppas de väljer andra yrken.
Förr var kommunikationerna sämre vet du. Det är inte så tätbefolkat där. Det i kombination med, ptja, misstänksamhet kanske, ger dåliga odds. I byn min morfar kommer ifrån så var det först i hans generation det var allmänt accepterat att hitta sig en gemål utanför byn.
England är ju ett praktexempel vad som sker på isolerade öar. Rödtottar med skeva tänder hela bunten och allmänt korkade.
Sedan skall man ju till Britternas försvar säga att stora delar av deras avelsmassa flyttades nog norrut lite bryskt där vid tiden 800-1000 e.kr.
Är inte hela USA lite inavlade? Den vita befolkningen alltså?
Undrar detsammaHur tänkte du nu?
Hur tänkte du nu?
Jag tänkte inte så mycket, men jag tycker många vita, speciellt män har utpräglat skumma anletsdrag.
Sen att de är religiösa fanatiker så gott som hela bunten bidrar inte direkt till hur jag ser på dom
Haha, förvisso, men engelska öron är iaf inte så vanligt.
Nej, det är vanligare bland kungar, kejsare och faraoner. Du får hoppas de väljer andra yrken.
Där ser man, jag har länge misstänkt att den politiska eliten är inavlade & efterblivna.
The hills are alive, with the sound of syskon som knullar som kaniner.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|