Jag hatar de där asen som inte kan skilja på ditt och mitt. Jag fattar inte vad de har för problem. Det är så grymmt surt att dom inte kan hålla sina fingrar borta från min hoj. Så med dom här orden vill jag bara säga att Växjö är inte någon säker plats att ha sin hoj på bara så ni vet. Jag ska berätta hur det gick till. Jag kommer hem från skolan som vanligt, kl är väll runt halv 5 igår och jag sitter och kollar på tv. Genom fönstret ser jag hur några himla moppefuckon åker utanför på gatan och gasar med sina små skotrar. De åker runt där i sina truckerkepsar och jag tycker väll inte det är något märkvärdigt med det men sedan försvinner de ett tag och jag hör inte mer av dom. Men sen så plingar det på nån på min dörr och jag går mot dörren och öppnar, där står det en lite äldre man som frågar om det är min mc som BRUKAR stå här nere på parkeringen och jag svara ja det är min ja. Då säger han att han hade hört en j***a smäll därute på parkeringen och han sprang ut men då var dem redan typ 100 meter bort sa han och han sprang upp till mig. Så de har alltså smällt upp låsen och sedan har en av dom satt sig på hojen och tagit tag i en av skotrarna och kört iväg med den. Detta hände alltså mitt på ljusa dan. Jag fattar inte hur de vågar.