Den finaste 125:an är nu i händerna på några som jag inte vet vilka det är!

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Jag hatar de där asen som inte kan skilja på ditt och mitt. Jag fattar inte vad de har för problem. Det är så grymmt surt att dom inte kan hålla sina fingrar borta från min hoj. Så med dom här orden vill jag bara säga att Växjö är inte någon säker plats att ha sin hoj på bara så ni vet. Jag ska berätta hur det gick till. Jag kommer hem från skolan som vanligt, kl är väll runt halv 5 igår och jag sitter och kollar på tv. Genom fönstret ser jag hur några himla moppefuckon åker utanför på gatan och gasar med sina små skotrar. De åker runt där i sina truckerkepsar och jag tycker väll inte det är något märkvärdigt med det men sedan försvinner de ett tag och jag hör inte mer av dom. Men sen så plingar det på nån på min dörr och jag går mot dörren och öppnar, där står det en lite äldre man som frågar om det är min mc som BRUKAR stå här nere på parkeringen och jag svara ja det är min ja. Då säger han att han hade hört en j***a smäll därute på parkeringen och han sprang ut men då var dem redan typ 100 meter bort sa han och han sprang upp till mig. Så de har alltså smällt upp låsen och sedan har en av dom satt sig på hojen och tagit tag i en av skotrarna och kört iväg med den. Detta hände alltså mitt på ljusa dan. Jag fattar inte hur de vågar. :huvet :huvet :huvet

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
beklagar verkligen, men moppefuckon brukar inte tillhöra den smartaste generationen direkt, förmodligen så brummar någon runt på den i staden där dom bor ( utan nummerplåt). Håll ögonen öppna och kolla runt efter den som fan. Jag vet inte riktigt men om jag skulle sno en hoj ( skulle aldrig fall mig in. ) men om jag skulle ha snott en hoj/moppe så skulle jag aldrig ta hem den till mig. tvivlar på att dom heller har gjort det.Och du har ju kompisar som är 15/16 år också, det är ju bara att höra efter dom sitter kanske och skryter om att dom snodde din 125a, om dom är klantiga dvs.

Hoppas du får tillbaka hojen och att du får tag i personerna som gjorde det. HÄNG DOM HÖGT!

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
spectre skrev:
beklagar verkligen, men moppefuckon brukar inte tillhöra den smartaste generationen direkt, förmodligen så brummar någon runt på den i staden där dom bor ( utan nummerplåt). Håll ögonen öppna och kolla runt efter den som fan. Jag vet inte riktigt men om jag skulle sno en hoj ( skulle aldrig fall mig in. ) men om jag skulle ha snott en hoj/moppe så skulle jag aldrig ta hem den till mig. tvivlar på att dom heller har gjort det.Och du har ju kompisar som är 15/16 år också, det är ju bara att höra efter dom sitter kanske och skryter om att dom snodde din 125a, om dom är klantiga dvs.

Hoppas du får tillbaka hojen och att du får tag i personerna som gjorde det. HÄNG DOM HÖGT!
Ser jag dem åka på min hoj så tar jag tag i närmsta föremål (som förmodligen är en gatusten elr dylikt) och slänger den mot dem. Hoppas den inte träffar hojen.

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
zpeppy skrev:
Ser jag dem åka på min hoj så tar jag tag i närmsta föremål (som förmodligen är en gatusten elr dylikt) och slänger den mot dem. Hoppas den inte träffar hojen.

hoppas du får tag på hojen på ett så smidigt sätt som möjligt ( nån av dina kompisars kompisars kompisar som vet vem som har hojen kanske berättar vem som har den?) det skulle ju vara det bästa, sen ta med sig en hel hög med polare och en hel arsenal med pinnar och påkar och prata lite med honom så kanske han "har hittat din hoj i ett dike".. så jävla tråkigt när folk inte kan skillja på ditt och mitt.

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
-02 Honda hornet 600, -01 Honda fireblade 929
zpeppy skrev:

Beklagar verkligen stölden!!! jävla idioter som håller på.. hoppas du får tag på hojen så snabt som möjligt... hällsa dem me nåra pinnar från mig me :mad: :fatta!

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
zpeppy skrev:
Jag fattar inte hur de vågar. :huvet :huvet :huvet

men alltså, hade du inget styrlås på hojjen? eller var det de dom knäckte genom att välta hojjen så "en jävla smäll" kom från när dom välte hojjen? eller hur hade du låst fast hojjen?

Kan inte säga så mycker mer en vad dom andra har sagt..
Men om du ser dom så "A man gotta do what a man gotta do" vill alltså komma fram till: spara inte på krutet!! :kulspruta

Hoppas den kommer till rätta utan några skador! håller tummarna för dej! :tummenupp

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Suzuki
Men dom kan väl fasen inte vara så svåra att leta rätt på?

Hittar du dom så hjälper jag gärna till o snackar med dom :kulspruta

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
Om du får tag i dem j*vlarna som gjorde det så banka lite från mig med, hatar tjuvar :machinegu
De är säkert riktiga barnrumpor som inte vågar stå för vad de gjort :rullandeu

Hoppas du får tag på dem, lycka till

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Det va väll dom där tre turkarna, som man egentligen inte får säga för då är man rasistisk.... :va Men iaf, dom hade väll snott ett flertal moppar osv och va ökända?? Borde inte vara några problem o få tag på dom då.... Jävla idioter....

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
rackarns otur... om du är smart å printar du ut en himmla massa efterlyst papper på hojen o sätter överallt.. jag lyckades få tillbaka min moppe på det sättet..
om du vet vad det e för mopeder dom körde kan du ju be polisen om en lista med sådana i staden och börja knacka dörr..

//Niklas

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Nikel skrev:
rackarns otur... om du är smart å printar du ut en himmla massa efterlyst papper på hojen o sätter överallt.. jag lyckades få tillbaka min moppe på det sättet..
om du vet vad det e för mopeder dom körde kan du ju be polisen om en lista med sådana i staden och börja knacka dörr..

//Niklas

Öhh eller inte, då vet dessa tjuvar om att du aktivt letar efter hojen och undviker förmodligen att andvända den innan den skeppas iväg till en annan stad eller säljs.

Riktigt tråkigt att bli av med grejer.. Vet hur det känns :rolleyes:
Enda sättet att slippa det är att låsa riktigt jävla ordentligt och skaffa larm.

Och vore det "turkar" som tog den vore det ännu mer jävligt :mad:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
det funkade fint för mej.. fick ju tebaxs den... dom e inte smarta serru.
min stog i ett mc föråd på en annans plats och han ringde då eftersom han såg min lapp.¨

//Niklas

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Fyyyy Faaaan...

Jag som hade hittat värsta själsfränden nu ju...

Får du ut nåt på försäkring?

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Ja jag vet vilka dem är och de har snott en j****a massa moppar här i växjö. Men det sägs att de här killarna ska vara helt dumma i huvvet och typ ha :kulspruta och sånna grejor. Men rykten är ju alltid som dom är så jag vet inte. Men jag får typ ut 27-30 papp för den om de inte hittar den. Men vad gör man om de har slipat bort ramnumrerna på den, för det har de gjort på alla andra 2-hjulingar de har snott.

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
zpeppy skrev:
Ja jag vet vilka dem är och de har snott en j****a massa moppar här i växjö. Men det sägs att de här killarna ska vara helt dumma i huvvet och typ ha :kulspruta och sånna grejor. Men rykten är ju alltid som dom är så jag vet inte. Men jag får typ ut 27-30 papp för den om de inte hittar den. Men vad gör man om de har slipat bort ramnumrerna på den, för det har de gjort på alla andra 2-hjulingar de har snott.

f*n alltså.. det har snotts sjukt många hojjar detta år :huvet
hoppas att du får tag på dom :machinegu

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
jag skulle fan tagit reda på vilka det var , här är det dock ett litet samhälle så lätt att veta sen skulle jag fan ha slagit sönder dom

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Fyfan, vilka jävla äggbollar! :kocko
När du fixat tillbaka hojen skall du slå dem sönder och samman! :martialar

:mad:

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
*Foxen* skrev:
men alltså, hade du inget styrlås på hojjen?
Tror du styrlåset är svårt att knäcka eller?

Hoppas du får tillbaks din hoj och att allt löser sig!
Hatar verkligen idioter som inte kan skilja på 'mitt
och ditt'.
Kände du inte igen dem i trucker kepsar då?
Eller tittade du inte så noga?

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
nomolas skrev:
Tror du styrlåset är svårt att knäcka eller?

ehh, tror inte du direkt bara går fram å vrider av låset precis... det ska nog till en hygglig smäll innan styrlåset smäller av... eftersom att styret är ju nästan i botten när man låst fast det... så även om du välter ner hojjen i backen så kan ju inte styret knäckas in så mycke mer precis, å du ska nog dit med bra mycket kraft innan du bryter av det åt andra hållet också :kocko

Last edited:

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
*Foxen* skrev:
ehh, tror inte du direkt bara går fram å vrider av låset precis... det ska nog till en hygglig smäll innan styrlåset smäller av... eftersom att styret är ju nästan i botten när man låst fast det... så även om du välter ner hojjen i backen så kan ju inte styret knäckas in så mycke mer precis, å du ska nog dit med bra mycket kraft innan du bryter av det åt andra hållet också :kocko

"De" gör säkert såhär varje morgon: :ätapiller

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping