Den finaste 125:an är nu i händerna på några som jag inte vet vilka det är!

NSR_ERnsT

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
...
skönt att du fick tillbaka hojen, just den är väldigt fin och väldigt trevlig att köra (jag vet eftersom jag gjort det) hoppas den blir lika fin som den var innan...

matte@honda

4-takt e fett
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
CBR 125 och en Grön Choppercykel
NSR_Martin skrev:
Agerar väll zpeppys talare igen då, svar ja... :gnissla
Lås hojarna ordentligt, den sisste idioten är inte född ännu...

speciellt till er i malmö... här finns de gott om pack som gärna lägger sina smutsiga tassar på hojarna. så använd så mycke lås de går o ha gärna ett par extra HK mellan benen om kräken kommer bakom.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
matte@honda skrev:
speciellt till er i malmö... här finns de gott om pack som gärna lägger sina smutsiga tassar på hojarna. så använd så mycke lås de går o ha gärna ett par extra HK mellan benen om kräken kommer bakom.

Jo tack även i hålorna runt omkring
:gnissla

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Arawak skrev:
Fint att det gick bra till sist.
Var i Växjö blev den stulen?

Vänortsvägen, 200 meter från dalbo center. Tror de var *** **** och hans broder som snodde den, elr vet att det var dom men snuten bryr sig inte gav till och med nummret och hemaddressen till dem men snuten sket i det och sa att de ointe hade bevis. Då sa ja att jag hade ögonvittne på dom men dom sa att de inte räckte som bevis. :kocko Fasst iofs så kan de väll sitt så jag ska väll inte sähga för mycket, tycker bara att de är lite slöa.

Last edited by a moderator:

Mattsson88

Medlem
Gick med
11 Oct 2004
Hoj
Sachs zz 125 -98 Till salu
Fyfan om det hade vart min hoj hade jag spöat dem sönder o samman.
för jag gillar fan inte när nån inte kan skilja på ditt o mitt!

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Mattsson88 skrev:
Fyfan om det hade vart min hoj hade jag spöat dem sönder o samman.
för jag gillar fan inte när nån inte kan skilja på ditt o mitt!

Mm de ville ja med men du vet de här killarna är kända för att inte vara så snälla tillbaka om man inte är snäll mot dem. Typ 3 dagar efter att jag hade blivit bestulen på hojen, så när jag står på konsum och ska köpa lite käk så står de här killarna som snodde hojen 1 meter bakom mig och kollar rätt argsint på mig lilla jag som är 178 lång (iofs rätt bred hehe) står och kollar på de hära inte småväxta killarna. Jag höll på att skita på mig men jag gick bara där ifrån som inget hade hänt sen kan man inte göra så mycket för man vet vad som händer om man försöker nita nån av dom när de är ensamma nån gång, så ja kan inte göra så mycket.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
spectre skrev:
zpeppy, det är i sånna lägen man ska gå.

du ska ju ta dom en och en ifall du ska göra nått. zpeppy + baseballträ = bra.

Det var ju precis de ja sa att om man börjar slåss med nån så är man körd då har man typ 50 invandrare på sig nästa dag och det är inte kul. ( jag menar inte att invandrare är farligare än annat folk så jag är inte rassist)

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
zpeppy skrev:
Det var ju precis de ja sa att om man börjar slåss med nån så är man körd då har man typ 50 invandrare på sig nästa dag och det är inte kul. ( jag menar inte att invandrare är farligare än annat folk så jag är inte rassist)

nope, det är nog inte så kul!

men man kan ändå inte göra så mycket mot flera stycken. man kan ju få in ett par fetingar. det är ju direkt enkelt att nita nån så att dom slocknar och sen ge sig på dom andra.. är du 100% säker på vilka som snodde den??

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
spectre skrev:
nope, det är nog inte så kul!

men man kan ändå inte göra så mycket mot flera stycken. man kan ju få in ett par fetingar. det är ju direkt enkelt att nita nån så att dom slocknar och sen ge sig på dom andra.. är du 100% säker på vilka som snodde den??

Jaa de är jag!!! Elr iallafall 98% säker. Om det inte finns 3 killar i växjö som är exakt likadana som 3 andra i växjö. Men de skulle ja inte tro :3freak

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Gott du fick tillbaka hojen. Du kan ju hyra in H-A eller bandidos som "tar hand om" dom små idioterna. Kan lova att dom inte pillar på en hoj efter det ;)

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
[- sNaIjK -] skrev:
Gott du fick tillbaka hojen. Du kan ju hyra in H-A eller bandidos som "tar hand om" dom små idioterna. Kan lova att dom inte pillar på en hoj efter det ;)

Det var den bästa iden hittills som jag har hört ang den stölden. Det roliga är att det var inte bara min hoj de här snubbarna snodde i sommras/höstas de snodde tex fruxo dåvarande 2-hjuling. Så jag hoppas verkligen nån ger dom en omgång men är man ett gäng så borde de inte vara för svårt ja menar de är ju bara 16 år gammla elr nått.

Mattsson88

Medlem
Gick med
11 Oct 2004
Hoj
Sachs zz 125 -98 Till salu
zpeppy skrev:
Det var den bästa iden hittills som jag har hört ang den stölden. Det roliga är att det var inte bara min hoj de här snubbarna snodde i sommras/höstas de snodde tex fruxo dåvarande 2-hjuling. Så jag hoppas verkligen nån ger dom en omgång men är man ett gäng så borde de inte vara för svårt ja menar de är ju bara 16 år gammla elr nått.

Men du fick ju iaf tillbaks din hoj så det kan du ju vara nöjd för. :)
Men hoppas nån lär dem en läxa iaf, för så där kan de ju inte hålla på

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
zpeppy skrev:

om jag förstog det rätt så var dom 3 st, och du och fruxo = 2, då har ni liiite handikapp men om ni spöar 2st utav dom sen tar ni den tredje lite senare då?

dom måste ju få fan för vad dom har gjort, ifall jag hade bott i närheten hade jag lätt hjälpt till :)

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
spectre skrev:
om jag förstog det rätt så var dom 3 st, och du och fruxo = 2, då har ni liiite handikapp men om ni spöar 2st utav dom sen tar ni den tredje lite senare då?

dom måste ju få fan för vad dom har gjort, ifall jag hade bott i närheten hade jag lätt hjälpt till :)

Joo jag tror vi kan fixa ihop ett gäng för de har som asagt inte bara snott våra hojar, de har tex hotat en kille på en bensinmack med pistol när han stog och tankade så han fick lugnt och stilla ge ifrån sig hojen sen var de inte mer med det, men man får se om man vågar ge sig på dom nån. Om det nu skulle vara så att jag "råkade" :rolleyes: komma i bråk med dom så skulle ja inte tveka till att trycka till för kung och fosterland rakt mellan lysmaskarna på dom så att de får åka plingplongtaxi till plåsterkåken :hihi

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
zpeppy skrev:
Joo jag tror vi kan fixa ihop ett gäng för de har som asagt inte bara snott våra hojar, de har tex hotat en kille på en bensinmack med pistol när han stog och tankade så han fick lugnt och stilla ge ifrån sig hojen sen var de inte mer med det, men man får se om man vågar ge sig på dom nån. Om det nu skulle vara så att jag "råkade" :rolleyes: komma i bråk med dom så skulle ja inte tveka till att trycka till för kung och fosterland rakt mellan lysmaskarna på dom så att de får åka plingplongtaxi till plåsterkåken :hihi

Rätt inställning! :tummenupp Hur vart hojjen sen dom reparerade den? lackade dom om den? du kan väll slänga upp nån bild så man får se på den nu :)

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
*Foxen* skrev:
Rätt inställning! :tummenupp Hur vart hojjen sen dom reparerade den? lackade dom om den? du kan väll slänga upp nån bild så man får se på den nu :)

Japp japp, men de kanske kommer en film ikväll jag och nsr_martin var ute och filmade lite igår och ska nog filma lite idag så vi kan väll slänga ihop en film så får ni se hur den ser ut nu :)

Last edited:

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Gärna! :) Har polisen inte gjort något annat än konstaterat att den var borta efter den blev snodd?? ... Aja. Härligt att du fick tillbaka den iaf! :tummenupp

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
zpeppy skrev:
Japp japp, men de kanske kommer en film ikväll jag och nsr_martin var ute och filmade lite igår och ska nog filma lite idag så vi kan väll slänga ihop en film så får ni se hur den ser ut nu :)

Låter kanon det! har ni ingen snö neröver? *lyllos isf* här har det iaf snöat förfullt för nån da sen så hojjåka kan man fortsätta drömma om ett bra tag till.. :3freak

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning