NSR_Martin
Vill man så kan man.
Agerar väll zpeppys talare igen då, svar ja...Arawak skrev:Fint att det gick bra till sist.
Var i Växjö blev den stulen?
Lås hojarna ordentligt, den sisste idioten är inte född ännu...
Agerar väll zpeppys talare igen då, svar ja...Arawak skrev:Fint att det gick bra till sist.
NSR_Martin skrev:Agerar väll zpeppys talare igen då, svar ja...
Lås hojarna ordentligt, den sisste idioten är inte född ännu...
matte@honda skrev:speciellt till er i malmö... här finns de gott om pack som gärna lägger sina smutsiga tassar på hojarna. så använd så mycke lås de går o ha gärna ett par extra HK mellan benen om kräken kommer bakom.
Arawak skrev:Fint att det gick bra till sist.
Mattsson88 skrev:Fyfan om det hade vart min hoj hade jag spöat dem sönder o samman.
för jag gillar fan inte när nån inte kan skilja på ditt o mitt!
spectre skrev:zpeppy, det är i sånna lägen man ska gå.
du ska ju ta dom en och en ifall du ska göra nått. zpeppy + baseballträ = bra.
zpeppy skrev:Det var ju precis de ja sa att om man börjar slåss med nån så är man körd då har man typ 50 invandrare på sig nästa dag och det är inte kul. ( jag menar inte att invandrare är farligare än annat folk så jag är inte rassist)
spectre skrev:nope, det är nog inte så kul!
men man kan ändå inte göra så mycket mot flera stycken. man kan ju få in ett par fetingar. det är ju direkt enkelt att nita nån så att dom slocknar och sen ge sig på dom andra.. är du 100% säker på vilka som snodde den??
[- sNaIjK -] skrev:Gott du fick tillbaka hojen. Du kan ju hyra in H-A eller bandidos som "tar hand om" dom små idioterna. Kan lova att dom inte pillar på en hoj efter det
zpeppy skrev:Det var den bästa iden hittills som jag har hört ang den stölden. Det roliga är att det var inte bara min hoj de här snubbarna snodde i sommras/höstas de snodde tex fruxo dåvarande 2-hjuling. Så jag hoppas verkligen nån ger dom en omgång men är man ett gäng så borde de inte vara för svårt ja menar de är ju bara 16 år gammla elr nått.
zpeppy skrev:Det var den bästa iden hittills som jag har hört ang den stölden. Det roliga är att det var inte bara min hoj de här snubbarna snodde i sommras/höstas de snodde tex fruxo dåvarande 2-hjuling. Så jag hoppas verkligen nån ger dom en omgång men är man ett gäng så borde de inte vara för svårt ja menar de är ju bara 16 år gammla elr nått.
spectre skrev:om jag förstog det rätt så var dom 3 st, och du och fruxo = 2, då har ni liiite handikapp men om ni spöar 2st utav dom sen tar ni den tredje lite senare då?
dom måste ju få fan för vad dom har gjort, ifall jag hade bott i närheten hade jag lätt hjälpt till
zpeppy skrev:Joo jag tror vi kan fixa ihop ett gäng för de har som asagt inte bara snott våra hojar, de har tex hotat en kille på en bensinmack med pistol när han stog och tankade så han fick lugnt och stilla ge ifrån sig hojen sen var de inte mer med det, men man får se om man vågar ge sig på dom nån. Om det nu skulle vara så att jag "råkade" komma i bråk med dom så skulle ja inte tveka till att trycka till för kung och fosterland rakt mellan lysmaskarna på dom så att de får åka plingplongtaxi till plåsterkåken
*Foxen* skrev:Rätt inställning! Hur vart hojjen sen dom reparerade den? lackade dom om den? du kan väll slänga upp nån bild så man får se på den nu
zpeppy skrev:Japp japp, men de kanske kommer en film ikväll jag och nsr_martin var ute och filmade lite igår och ska nog filma lite idag så vi kan väll slänga ihop en film så får ni se hur den ser ut nu
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|