rejser skrev:Ice Ice Baby.
rejser skrev:Ice Ice Baby.
Wörd!Carpe me skrev:N.W.A - Straight Outta Compton
Odödlig låt man inte tröttnar på.
Freddy82 skrev:Jaha, då har jag haft fel i alla år då. Men vad räknas som musik då?
AC/DC, jaha.. taniga vuxna män i trikåer och långt lockigt hår som sjunger som tjejer, varvat med skrik när ballen klämms i dräkten. Nja.. tror dom får fortsätta på egen hand på den där "storvägen till helvetet"
Den är sjukt snodd, så nära en cover som det kan bli men just därför är den ju också rätt bra. Däremot så anser jag att fuck the law eller hip hop med dead prez tar det mesta.Coola Ola skrev:Även om det är en cover (delvis) så måste jag säga att He got game med Public Enemy är grymt bra.
Aleksander skrev:Eminem - Til' I collapse
Markus skrev:Där har du en oerhörd poäng, man kan köra den på repete tills man krockar ungefär.
Gabor skrev:Du, det finns inga bra rap låtar,det räknas inte som musik, utan som ett läte...
honkiie skrev:Den är sjukt snodd, så nära en cover som det kan bli men just därför är den ju också rätt bra. Däremot så anser jag att fuck the law eller hip hop med dead prez tar det mesta.
Markus skrev:Topp tre album, går ju inte å välja bara en låt.
saltvatten skrev:Det är alltså ingen som tycker att svensk hiphop är värd att visas upp här?
saltvatten skrev:Det är alltså ingen som tycker att svensk hiphop är värd att visas upp här?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|