Den genom tiderna bästa raplåten tycker Du är??

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Markus skrev:
1888505 Nu kom jag på en till: Shadowboxin'

Your style is old like Moffas Sneakers, your rap is week like clockradiospeakers...:yoparty

..Some had 2 snort cocaine, 2 act insane...

Fan måste ut o åka bil nuuu...

Du levererar Marcus:tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Chronic skrev:
2666908 Där smackade du upp mina favoriter, men glöm inte Straight outta Compton plattan:yoparty

SOC är brutal, men frågan då är om inte NIGGAZ4LIFE är ännu vassare? Jag tycker nog 100 Miles and Runnin får stå kvar som ohotad etta. Sämst är i alla fall NWA and the Posse, har du hört den? :rofl
Jag har alla de där rackarna på vinyl, men ingen vinylspelare så det blir inte så ofta man lüssnar. :gnissla

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Markus skrev:
2666945 SOC är brutal, men frågan då är om inte NIGGAZ4LIFE är ännu vassare? Jag tycker nog 100 Miles and Runnin får stå kvar som ohotad etta. Sämst är i alla fall NWA and the Posse, har du hört den? :rofl
Jag har alla de där rackarna på vinyl, men ingen vinylspelare så det blir inte så ofta man lüssnar. :gnissla

NWA and the Posse ligger i tjejens bil, den är ju rätt pinsam egentligen men lyssnar på den ibland när jag lånar hennes kärra, och det är ganska fett att bränna runt o lyssna på riktig oldscool, men det finns typ bara 2-3 bra låtar på den.

100 Miles and Runnin är ju en bättre skiva, men SOC är bara så jävla först på något vis. Jag minns när & var jag hörde Eightball första ggn inspelad från Amerikansk radio, typ -87? Eller?

Du vet väl att Dr Dre hade en grupp innan, World Wreckin´Crew tror jag den hette, näää....eller nånting med Jeep Beat Wreckin Crew Kanske?

NWA är ju riktiga studiogangsters, men jag skiter egentligen om det är "äkta" bara det är fett producerat och låter schysst. Har inte lyssnat på annat än rap sen slutet av åttio.

Roothen

Suzuki GSX-R 1000 K7
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Såld R1-06 Stulen R1-03
................

Bästa 2 skivorna genom tiderna...

Dr Dre - The Chronic. :tummenupp

Wu-Tang - 36 Chambers. :tummenupp

Sen har Immortal Technique gjort en riktigt tung låt " Dance with the devil " får rysningar i hela kroppen när jag hör den texten.. Peruvian cocaine är också en bra låt med Immortal Technique. :tummenupp

MVH Roothen :)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Chronic skrev:
2666969

Du vet väl att Dr Dre hade en grupp innan, World Wreckin´Crew tror jag den hette, näää....eller nånting med Jeep Beat Wreckin Crew Kanske?

Hade jag ingen susning om, när du säger Jeep Beat så kommer jag att tänka på ett annat riktigt lågvattenmärke i min samling:
Terminator X, The Valley of the Jeep beats eller liknande

Alltså, jag har egentligen tons of worthless rapp-musick, det är för jävligt. :mad:
Chronic skrev:
NWA är ju riktiga studiogangsters, men jag skiter egentligen om det är "äkta" bara det är fett producerat och låter schysst. Har inte lyssnat på annat än rap sen slutet av åttio.

Verkligen ointressant, ju mindre gangsta desto bättre. :mattias
Vad hände med MC Ren förresten?

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Markus skrev:
2667886 Alltså, jag har egentligen tons of worthless rapp-musick, det är för jävligt. :mad:
Jag har ca 80 CD med enbart svensk hip-hop på. :öl

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Markus skrev:
2667886 Hade jag ingen susning om, när du säger Jeep Beat så kommer jag att tänka på ett annat riktigt lågvattenmärke i min samling:
Terminator X, The Valley of the Jeep beats eller liknande

Alltså, jag har egentligen tons of worthless rapp-musick, det är för jävligt. :mad:

Verkligen ointressant, ju mindre gangsta desto bättre. :mattias
Vad hände med MC Ren förresten?

World class Wrecking Crew, så var det..............

HAHA ja Terminator X vet jag inte riktigt VAD han höll på med...

Jag sålde hundratals rapvinyl en fattig sommar för länge sedan. Det enda jag sparade var en Mantronix dubbel som jag åkte hem med under armen tillsammans med några knögliga hundringar...

Jag tror det var han de inte lyckades hitta när NWA skulle återförenas för några år sedan.

FreddaGädda skrev:
2667997 Allt med Amy Diamond

Amy D är förjävla grym, allvarligt alltså:tummenupp

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Måste lägga in årets snyft-rap-hit:

11-ghostface_killah_feat_trife_da_god_and_the_willie_ cottrell_band-josephine

Sådan där Hammondorjel är bara bEzT !!!!11

Hittar inget med de andra snubbarna, varken på Cdon eller tPb, någon tipsade om Hi-Teknology2: The Chip men hittar den inte. :mad:

Rappeli-rapp, over n' out niGGaZ

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...