Pizzabagarn
Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
......så kan man t.ex köra runt inne i en affär bland hyllorna med ena handen och prata i mobilen med den andra... om man nu behöver.
......så kan man t.ex köra runt inne i en affär bland hyllorna med ena handen och prata i mobilen med den andra... om man nu behöver.
Kombibilar är ju skitcoolt.
Heter Larsson, gillar katter. Men det tredje kan jag inte själv avgöra.
Se där, inte så långt ifrån ändå. Hur som helst, är man som jag helt ointresserad av att byta till kombi bara för att "nu har vi ju barn ju" så är en Brio Sing klockren. Har man redan en fyrhjulig container så spelar förstås inte det så stor roll. Men vikten på vagnen är rätt viktigt då det blir några lyft per dag.
Jag bytte faktiskt till kombi för att jag tyckte flera modeller såg coolare ut i kombivariant.
Faktiskt.
Sen att man haft hojar, delar, diverse yadayada i dem och de rymmer mer och ibland faktiskt är lättare än en coupé tycker jag är bonus
(mer pulver, mindre vikt...)
Jaja, ibland, iaf
Jag bytte faktiskt till kombi för att jag tyckte flera modeller såg coolare ut i kombivariant.
Faktiskt.
Sen att man haft hojar, delar, diverse yadayada i dem och de rymmer mer och ibland faktiskt är lättare än en coupé tycker jag är bonus
(mer pulver, mindre vikt...)
Jaja, ibland, iaf
Kemtvätt och formaldehydbad löser det mesta.
Sen kan man även ge den stryk, då brukar den sluta lukta.
Iaf om man slår den rejält mitt på truten.
Nej, stryk tål dem inte. Jag sparkade till min en gång men då blev den ledsen och rullade iväg. Kom inte tillbaka förrän sent på natten, smålullig och vinglig.
Själv är jag allergisk mot allt vad kombibilar heter så vi köpte en vagn som går in i vår A4:a sedan. Brio sing heter den, väger runt 12 kg totalt, busenkel att fälla ihop OCH går hur enkelt som helst in i en sedan. Funkar lika bra på grusväg som asfalt trots små framhjul.
Köp inte Bugaboo. Livsfarlig om det råkar ligga ett gruskorn eller en kvist på vägen. Låg som fan(ryggen knäcks). Sen tycker jag den börjar kännas lite glappig. Lättsvängd är den dock och man bygger om den till sittvagn när det är dags för det. 10200kr kostade vår.
Måste bara fråga, vad köper ni för skitbilar som kostar 6 - 9000?!Lycka till, TS, helt saker ungen klarar sig utan psykiska men aven om vagnen inte ar en ubercool model (som kostat stackars curlingparonen ungefar vad en hyfsad bil gor nufortiden)!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|