Den här borde jag väl klara av =)

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Maria1980 skrev:
Jag menar, så stor är den väl inte?

Det där såg ju inte alls så fel ut... Kanske luvan som kan bli lite tung att ha på huvudet i 200+, men annars såg det ju ut som en lämplig hoj!
 

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
Alltså det är gränsfall. Du ser lite liten ut på den om jag ska vara ärlig och når ned till marken precis. Ser ut som om du sitter väldigt långt fram mot tanken. Meningen är att du ska kunna förflytta dig på sadeln också när det behövs.

Snygg hoj är det så jag tycker ändå att du ska skaffa dig den, sänka den en anning kanske och ta tillväxthormoner, så löser det sig. :tummenupp
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ähhhh... ser ju bra ut.
Du har fötterna på fotpinnarna mestadelen av tiden så det där ser inte ut att bli några problem. Den kanske går att sänka lite, lite, lite så du får ner mer av foten? I övrigt ser det :2cool
 

Mickez77

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R eller Motard ?
Lite stor?, R1000 2005 kanske är bättre, har själv inte suttit på en sån där men testa sitta på en R1000 2005 för skojs skull
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Bör ju gå att vrida tillbaka clip-on:en lite och ställa fjädringen efter hennes vikt så skall det nog räcka till skulle jag gissa.
 

Vrak2005

Z800
Gick med
22 Mar 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Z800 -14
Ser lite jobbigt ut för armarna, ut och provkör. Jag har aldrig testat någon Mille men testa en GSX också. Den är ganska kompakt med avslappnad körställning för armarna. Jag får ont i knäna eftersom fotpinnarna sitter så högt men det är väl enbart positit för dig. Känns de lika bra, köp Millen :)
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
På en ett par kraschpuckar så kommer de funka fint(även om du skulle stanna på ojämn mark)

Men som sagt de e gjorda för o köra o där ser det inte ut o vara några problem :tummenupp
 

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki DR650 -97
ape skrev:
Alltså det är gränsfall. Du ser lite liten ut på den om jag ska vara ärlig och når ned till marken precis. Ser ut som om du sitter väldigt långt fram mot tanken. Meningen är att du ska kunna förflytta dig på sadeln också när det behövs.

Håller med, men å andra sidan är det svårt att avgöra med hjälp av en bild ur du sitter osv, känns det bra nu så kommer det kännas bättre med rätt kläder på. Jag tror det kan funka i vilket fall som helst :banana

Den matchar väl ditt ställ rätt bra med om jag inte missminner mig
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Tycker också det ser lite ansträngt ut för armarna. Men själva höjden verkar funka fint.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Du har ju ändå kamoflagejacka på dig så det är ändå ingen som ser om du når ner eller inte:=)
 

espa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Hofors
Hoj
opel
Hmm du kanske blir lite besviken sen när du märker att den knappt går nå bättre än din gamla hoj, :rolleyes: bara vibrerar och låter illa, fast det är ju ett jävla drag på låga varv :D har man hört, dessutom är dom väll ganska fula,
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Kan tillägga att det det nog ser obekvämare ut än vad det är,när benen åker upp så kan man ligga mer mot tanken:=)
 

sandstream

Guest
Tycker också att den ser stor ut men hellre en liten tjej på en stor hoj än en stor tjej på en liten hoj :)
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top