Bikerbitch
Stolt mamma
Maria1980 skrev:Hojen står på en mc-firma. Har bara tills imorgon vid lunchtid på mig att köpa den (jag har 1:a tjing), annars är den såld till en kille.
Vad får du ge för den då? Kändes den bra att sitta på?
Maria1980 skrev:Hojen står på en mc-firma. Har bara tills imorgon vid lunchtid på mig att köpa den (jag har 1:a tjing), annars är den såld till en kille.
Alicia skrev:Ser lite stor ut för dig... tänker mest på att du inte når ner helt och att dina armar ser väldigt ansträngda ut.. Testade du olika sittställningar på hojen?
Typ hänga av och liknande, om du har möjlighet att förflytta dig på hojen?
Testade du att backa med hojen... ? Leda den med mera..
Bikerbitch skrev:Vad får du ge för den då? Kändes den bra att sitta på?
Maria1980 skrev:Ett så bra pris att jag inte kan tacka nej...
Det kändes bra att sitta på den. Det som var negativt var att tyngdpunkten är rätt högt upp, så att vid rödljus/stopp kommer jag få kämpa som ett djur. Men jag får väl slänga på ett par störtbågar & automatiska stödhjul...
Bikerbitch skrev:Du får karva ur sadeln om det finns något att karva ur, alternativ det där med sulan på skon. Om inte har du ju schysta airbags som tar emot smällen om du gör en rödljus vurpa..
Svep skrev:Läcker hoj =)
Men om du är tveksam, varför panikköpa så här års? Är ju flera månader tills det är dax ändå?
Långa farbron skrev:Bör ju gå att vrida tillbaka clip-on:en lite och ställa fjädringen efter hennes vikt så skall det nog räcka till skulle jag gissa.
Bikerbitch skrev:Du får karva ur sadeln om det finns något att karva ur, alternativ det där med sulan på skon. Om inte har du ju schysta airbags som tar emot smällen om du gör en rödljus vurpa..
Maria1980 skrev:Om jag ångrar mig/inte kan hantera den, får jag väl sälja den...
Finns mycket att karva ur, kan nog tjäna 5-7 mm på sitthöjden utan att nalla på sittkomforten.
Caffe skrev:Jag kör med några par tubsockar för att fylla ut där uppe.
Dock så har jag inte gjort någon rödljusvurpa än så jag har inte fått användning av arrangemanget än.
Bikerbitch skrev:Du har ju inte ens nån hoj. Svårt att göra en vurpa då
Rooki skrev:det e ju bra mycket billigare att köpa hoj nu!
Svep skrev:Mjo, men tycker nog att man ska köpa en hoj man verkligen vill ha/passar för/har testat istället för att spara några tusingar...
Men det är ju jag det..
Rooki skrev:jag förstår vad du menar! men om det inte blir bra sen så kan hon ju alltid sälja den till våren,,,, och då kanske tillockmed med förtjänst?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|