Den här borde jag väl klara av =)

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Ser väl rätt så tokobekvämt ut. Titta hur du har huvudet på bilden, och tänk sedan hur mycket bakåt du måste luta skallen för att kunna titta på vägen istället för ner i instrumenten. Så skulle inte jag vilja tillbringa några längre stunder i alla fall. Visst, en sporthoj lär väl aldrig vara bekväm men det finns grader i helvetet. Surt, för den var jäkligt fin...

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Sålt Millen :(
Alicia skrev:
Ser lite stor ut för dig... tänker mest på att du inte når ner helt och att dina armar ser väldigt ansträngda ut.. Testade du olika sittställningar på hojen?
Typ hänga av och liknande, om du har möjlighet att förflytta dig på hojen?
Testade du att backa med hojen... ? Leda den med mera..

Avståndet till styret känns ok faktiskt. Kommer sänka den i gaffeln och på så sätt kan jag oxå få upp handtagen lite=bättre körställning. Om jag karvar ur sadeln blir körställningen oxå lite mer upprät. Ska kapa hundbenet några millimeter oxå, och ändra fjädern, mina kg behöver inte så hård fjädring =)

Tänkte även lämna in stövlarna för omsulning med lite högre sula, tar till alla knep för att jag ska kunna hantera denna underbara maskin... för vilken ljuv musik det var när hojen startades... :2cool

Bikerbitch skrev:
Vad får du ge för den då? Kändes den bra att sitta på?

Ett så bra pris att jag inte kan tacka nej...

Det kändes bra att sitta på den. Det som var negativt var att tyngdpunkten är rätt högt upp, så att vid rödljus/stopp kommer jag få kämpa som ett djur. Men jag får väl slänga på ett par störtbågar & automatiska stödhjul... :3freak

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Det där är nog inga problem att köra! Med små trix kommer den nog kännas som en guldvinge, klart du ska ha en mille, grymmaste sporthojen i stada!

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Kanon val av hoj,,,, du kommer bli supernöjd,,, och ljudet!!!!!!!! det ska vi inte prata om :)
:tummenupp

Svep

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
R1-01 (såld...)
Läcker hoj =)

Men om du är tveksam, varför panikköpa så här års? Är ju flera månader tills det är dax ändå?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Maria1980 skrev:
Ett så bra pris att jag inte kan tacka nej...
Det kändes bra att sitta på den. Det som var negativt var att tyngdpunkten är rätt högt upp, så att vid rödljus/stopp kommer jag få kämpa som ett djur. Men jag får väl slänga på ett par störtbågar & automatiska stödhjul... :3freak

Du får karva ur sadeln om det finns något att karva ur, alternativ det där med sulan på skon. Om inte har du ju schysta airbags som tar emot smällen om du gör en rödljus vurpa.. :tuttar

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Sålt Millen :(
Om jag ångrar mig/inte kan hantera den, får jag väl sälja den...

Bikerbitch skrev:
Du får karva ur sadeln om det finns något att karva ur, alternativ det där med sulan på skon. Om inte har du ju schysta airbags som tar emot smällen om du gör en rödljus vurpa.. :tuttar

Finns mycket att karva ur, kan nog tjäna 5-7 mm på sitthöjden utan att nalla på sittkomforten.

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Svep skrev:
Läcker hoj =)

Men om du är tveksam, varför panikköpa så här års? Är ju flera månader tills det är dax ändå?

det e ju bra mycket billigare att köpa hoj nu!

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
ok enligt mig så tycker jag att du ska slå till :tummenupp ,grymmare hoj får man leta efter.

Ja en mille låter nästan lika grymt som min :hihi

Lycka till!

Tolf

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Bikerbitch skrev:

Jag kör med några par tubsockar för att fylla ut där uppe.
Dock så har jag inte gjort någon rödljusvurpa än så jag har inte fått användning av arrangemanget än.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Maria1980 skrev:
Om jag ångrar mig/inte kan hantera den, får jag väl sälja den...
Finns mycket att karva ur, kan nog tjäna 5-7 mm på sitthöjden utan att nalla på sittkomforten.

Javafan, du lever bara en gång!
Perfekt att du kan karva ur också.

Caffe skrev:
Jag kör med några par tubsockar för att fylla ut där uppe.
Dock så har jag inte gjort någon rödljusvurpa än så jag har inte fått användning av arrangemanget än.

Du har ju inte ens nån hoj. Svårt att göra en vurpa då :rolleyes:

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Bikerbitch skrev:
Du har ju inte ens nån hoj. Svårt att göra en vurpa då :rolleyes:

Håll dig till ämnet kvinna! Vi diskuterar ju Maria1980's hojköp och inget annat! :gnissla

Svep

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
R1-01 (såld...)
Rooki skrev:
det e ju bra mycket billigare att köpa hoj nu!

Mjo, men tycker nog att man ska köpa en hoj man verkligen vill ha/passar för/har testat istället för att spara några tusingar...

Men det är ju jag det..

Dr.Bike

Guest
Kärleken är (nästan) blind! Så KÖP! :lol

Med alla moddar du föreslår och kan genomföra så kommer det hela nog att gå fint serru!

Go for it!

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Svep skrev:
Mjo, men tycker nog att man ska köpa en hoj man verkligen vill ha/passar för/har testat istället för att spara några tusingar...

Men det är ju jag det..

jag förstår vad du menar! men om det inte blir bra sen så kan hon ju alltid sälja den till våren,,,, och då kanske tillockmed med förtjänst?

Svep

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
R1-01 (såld...)
Rooki skrev:
jag förstår vad du menar! men om det inte blir bra sen så kan hon ju alltid sälja den till våren,,,, och då kanske tillockmed med förtjänst?

Det har du rätt i, sånt är jag för feg för =)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln