Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Du kommer nog få äta upp det där, han kan bli ruskigt bra i den här rollen...vore ju en sak om han inte tränade & gick in för det utan klampade in i rollen som Gunwald, nej detta kan bli bra!

Bifogat

• 02s32-persbrandt-529__mngl_20110402ab5x032,nje_1.indd_5922.jpg
    02s32-persbrandt-529__mngl_20110402ab5x032,nje_1.indd_5922.jpg
    15.3 KB · Visningar: 141
  • xx110212-persbrandt.jpg
    xx110212-persbrandt.jpg
    82.9 KB · Visningar: 162
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
svenska filmen/dokumentären Bedragaren vill jag se... men vart?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Har den haft premiär alltså?

Orkar du lämna några raders omdöme? :)

nejdå, bara ett fåtal inbjudna har fått se work in progress och det ser lovande ut.

vi kan säga såhär; äntligen får sverige en någorlunda upprättelse vad gäller övriga världens syn på oss som the land of the toffelhjältarna.

boka biljett hos din lokala biograf :)

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Antagligen; hollywood är duktiga på recycling.

De är inte bara duktiga det är deras expertis område. Generellt sätt är oftast är den första upplagan bäst. Inte sällan en nyinspelning på kultklassiker med dagens skådespelare som har mer utseende än talang samt massor med specialeffekter för att släta över briserna i regin.

När det gäller nyinspelningar på utländska filmer gäller samma sak. Endast i enstaka fall lyckas få till något bra och då har man ofta scen för scen kopierat rakt av från originalet. T ex Departed som vann fyra Oscars; bästa regi, bästa originalmanus, bästa film samt bästa klippning. Visst, det var en oerhört bra film men en remake där originalet Internal Affairs är minst lika bra om inte bättre. När jag såg Departed kunde jag inte undgå från att tycka att filmen var överreklamerad. Likheterna var alldeles för tydliga. Det är ungefär som att skriva en universitetsuppsats och få toppbetyg baserat på en färdig och betygsatt uppsats med toppbetyg ord för ord, mening för mening med några få nyansskillnader.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring