Skrotnisse
What would Shervin do?
Går att se, men jag hade också för höga förväntningar...
Du förväntade dig något annat än politiskt korrekt, historiskt inkorrekt, patriotpropaganda inlindat i orealistiska effekter?
FAIL!
Går att se, men jag hade också för höga förväntningar...
Red Tails sööööög....tyvärr, bra flygfilm verkar dom inte kunna göra längre.
Tucker & Dale VS Evil ger ju också en lite annan vinkel på det temat.Såg nyss "The cabin in the woods" vilket var en helt ok och underhållande ny vinkel på "ungdomar åker till en stuga i skogen för att festa och blir slaktade av redecks/zombies/demoner/Marit Paulsen"-filmer. Plus i kanten för att de avslutade med en NIN-låt från Broken EP'n.
Ja den är skön. Inte lika mycket komedi i Cabin men tonen fanns där.Tucker & Dale VS Evil ger ju också en lite annan vinkel på det temat.
Själv var jag iväg och såg "Total Rekall" ikväll. Tyckte att den var hyfsad, men det luktade väldigt mycket "Bourne" om den. Upplägget var ju väldigt likt i grunden, visa delar var ren ripoff. Men samtidigt en hyfsad rulle, normal action, hade underhållningsvärde. Inte särskilt djup, lite ripoff som sagt, dock småkul upplägg med en lite annorlunda bakgrundsstory med maktkorruption, segregation, och en förvirrad agent vars tidigare allierade försöker ha ihjäl honom och vars tidigare fiender (numera allierade) försöker skydda honom. Skulle säga att den dög, men bättre har man ju sett. 3 tummar av fem, kanske? Jo, bättre än 2 var den nog. Helt ok actuionrulle att se med actionfilmgänget liksom, men inget man längtar efter att se om direkt efteråt så att säga
Själv var jag iväg och såg "Total Rekall" ikväll. Tyckte att den var hyfsad, men det luktade väldigt myck.......n ju sett. 3 tummar av fem, kanske? Jo, bättre än 2 var den nog. Helt ok actuionrulle att se med actionfilmgänget liksom, men inget man längtar efter att se om direkt efteråt så att säga
Skulle Total Rekall ripoff på Bourne
Den första Total Rekall filmen kom -90 och av vad du beskriver så har dom hållit sej till det ursprungliga manuset ganska bra. The Bourne Identity filmades första gången -88 för TV. Båda baseras på böcker, boken som Total Rekall baseras på kom -66 och första boken om Bourne -80.
Nu blir de B-rulle av rang ...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |