Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Puttejohnsson

Medlem
Gick med
15 Apr 2012
Hoj
2016, Yamaha MT09
Now You See Me

Väldigt spännande trailer (att Morgan Freeman talar i trailern kanske inte gör saken värre precis) och är en av många filmer jag ser fram emot att se detta år! Release-datum för Sverige är 31 maj :banana

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Väldigt spännande trailer (att Morgan Freeman talar i trailern kanske inte gör saken värre precis) och är en av många filmer jag ser fram emot att se detta år! Release-datum för Sverige är 31 maj :banana

Verkar sjukt frän! Framförallt lite smart, vilket jag har saknat bland filmer nuförtiden. Kommer att ses!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
såg 'savages' häromkvällen och kan rekommendera den.

såg också 'lawless' med bla tom hardy och den var så rutten att jag inte tänker länka till trailern.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Mama av Guillermo del Toro, snubben som gjort Pan´s Labyrinth och The Orphan. Härligt gåshudsframkallande och bra. Perfekt att se en mörk kväll.

Last edited:

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Såg Searching for Sugarman ikväll. Har länge tänkt se den, men skjutit upp det av oförklarliga skäl. Den var helt klart sevärd.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Såg Hobbit häromkvällen och ja, den var riktigt kass. De går och går och går och går... Blandar in några vanskapta dävrgar och pruttskämt, sen går de lite till. Därefter, när man förväntar sig crescendot, då slutar filmen istället. Sämsta jag sett på länge.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Såg Hobbit häromkvällen och ja, den var riktigt kass. De går och går och går och går... Blandar in några vanskapta dävrgar och pruttskämt, sen går de lite till. Därefter, när man förväntar sig crescendot, då slutar filmen istället. Sämsta jag sett på länge.

Den ingår i en serie filmer om dvärgar som går.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8

hörde att 48fps också gjorde att man såg tydliga makeup-skavanker och annat som man annars inte hade sett i lägre upplösning...inte sett filmen ännu men inte alls sugen heller...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring