Den konstigaste bilden du har i "Mina bilder"

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Är man så dödligt smart som jag så får man vara korkad en timme om året :rolleyes:

Det är väl snarare ett ungdomligt charmigt friskhetstecken, att du ännu ej hunnit vanställa din hjärna till att se penetrationsliknelser i allt du betraktar :hihi

FreddaGädda

Guest
Det är väl snarare ett ungdomligt charmigt friskhetstecken, att du ännu ej hunnit vanställa din hjärna till att se penetrationsliknelser i allt du betraktar :hihi

Jag har fortfarande masturbationsframkallade ärr och förslitningsskador på snorren efter 14/15-årsåldern.
Det är snarare så att jag har slitit ut tanken på penetrering så pass att den inte är intressant längre :hihi

Edit: Eller.. Host-host!.. Mja..

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag har fortfarande masturbationsframkallade ärr och förslitningsskador på snorren efter 14/15-årsåldern.
Det är snarare så att jag har slitit ut tanken på penetrering så pass att den inte är intressant längre :hihi

Me too. Sedan gav jag upp mina pubertala drömmar om herdestunder med snygga killar och uppgick istället totalt i ett helt urartat intresse för kolvmotorer och smörjning.
Undrar vad Freud skulle ha sagt om det...:va:gnissla

Jag ska erkänna att även jag saknar sjuka bilder under "mina bilder". (Där finns på sin höjd lite snusk.) Annars hade jag lagt upp dem.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
den första tror jag ska förklara förhållandet mellan en killes längd och längden på hans apparat,

den andra är tagen under lektionstid och kändes lite underlig när man fick se den (viktigt att poängtera: jag är inte med på den)

alla de sjuka bilderna m.m ligger på de andra datorerna

HAHA! Den bilden till vänster har ju jag ritat!! :rofl

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
den här är oxå konstig

Bifogat

• terassellerbalkong.gif
    terassellerbalkong.gif
    106 KB · Visningar: 650

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Jag skall ju köpa till en laser som tar bort tatueringar..det var nog i utbilningssyfte (?) :gnissla

Jaja, visst! :hihi Och du har redan räknat ut ditt triumfkort när den patienten slokörad kommer till kliniken: du tänker säga åt honom att han måste ha bonge under hela operationen för att du ska komma åt att bränna bort allt. :hihi
Du är inte ofiffig du! :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jaja, visst! :hihi Och du har redan räknat ut ditt triumfkort när den patienten slokörad kommer till kliniken: du tänker säga åt honom att han måste ha bonge under hela operationen för att du ska komma åt att bränna bort allt. :hihi
Du är inte ofiffig du! :)

INGEN kommer lyckas ha bånge när man tar bort en tatuering SPECIELLT inte där..om man inte tänder på att huden expoderar..iof..det finns ju sånna människor :p

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det här är inte rättvist, jag har nyss formaterat och omistallerat :gnissla

Vi lyfter tråden om ett halvår va?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
INGEN kommer lyckas ha bånge när man tar bort en tatuering SPECIELLT inte där..om man inte tänder på att huden expoderar..iof..det finns ju sånna människor :p

:eek: Ajj!
Verkar inge skönt varken att gadda sig eller ta bort :gnissla
Då borde det ju vara ännu trassligt att gadda dit motiven på det ställen. :va
Det kanske var kroppsmålning det där...

Vilken omoral!! :4skrika

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Det här är inte rättvist, jag har nyss formaterat och omistallerat :gnissla

Vi lyfter tråden om ett halvår va?

Eller också knäpper vi våra händer att Lord Adrian hittar tråden. Hans datorbilder lär sannolikt få solen att gå ned över oss alla och nedkalla en kulturskymning som bringar oss och tråden in i ett dygnslångt och kompakt mörker av okristlig omoral.

:hihi

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...