Den mest överskattade skivan

Solid snake

Guest
Motsats till den andra tråden då. :tomten

Jag lägger Metallica's black album på en av de mest överskattade.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Solid snake skrev:
Motsats till den andra tråden då. :tomten

Jag lägger Metallica's black album på en av de mest överskattade.

Fult, såg rubriken och tänkte att nu ska jag vara rebellisk och påpeka att black album är en av de mest överskattade.

Solid snake

Guest
honkiie skrev:
Fult, såg rubriken och tänkte att nu ska jag vara rebellisk och påpeka att black album är en av de mest överskattade.
Den är inte ens bra. :hihi

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
morlock skrev:
Valfri skiva med någon "yo nigga"-artist som brukar vara på tapeten.

Äh, det funkar ju inte om du inte lyssnar på genren. Ifall du inte gillar genren så vet du ju inte om det är bra eller inte. Funkar bättre att klaga på musik som man kan. Håller med solid angående att det mesta med kiss är överskattat men jag vill slå ett slag för att twisted sister är fruktansvärt överskattade. Riktig jävla dynga är vad det är. Motorhead är också sjukt överskattade.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Det är nästan lika omöjligt som att svara på den mest underskattade men Nirvana-"Nevermind" ligger jäkligt bra till....Sex Pistols är också ett under av talanglöshet....

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Får man säga mest överskattade artist istället så får jag väl säga Per Gessle, som inte gör bättre musik än vilken niondeklassare somhelst som en musikdubbellektion lärt sig gitarrernas grunder. Någon med mindre charmig röst får man nog gräva efter.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
spectre skrev:
Då hakar jag på den nya trenden och skriver Håkan Hellström.

Håkan är charmig för han sjunger horribelt, och han vet om det, men han sjunger dåligt bra, medans Gessle tror verkligen att han är grymmast. Men det är klart, om jag inte heller kunde sjunga, precis kunna skriva lite trallala-musik på en mellanstadieklassares nivå och tjäna ett par hundra miljoner så hade jag också gjort det. Det är egentligen inte Gessle som är kass, utan människorna som köper musiken.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag tillhör de riktiga sommarförstörarna och kan fanimej inte se charmen med varken Gyllene Tider eller Uffe Puffe Lundell.... :va

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Kay skrev:
Det är egentligen inte Gessle som är kass, utan människorna som köper musiken.

Oj, det där är en sanning som kan appliceras på mångt och mycket. Det är inte dom som säljer skiten som är kassa, det är köparna.

Och Lundell ja, vart hittar han sin publik? WTF?

Pyton

British Steel
Gick med
23 Jun 2004
Hoj
Yamaha SR500, Triumph TT600, R6
Och Lundell ja, vart hittar han sin publik? WTF?

Lundell hittar sin publik i Gävle. Fråga mig inte varför.

För övrigt är Nirvana och all annan Grunge brutalt överskattade. Eller är de det egentligen? Finns väl inte en nån som lyssnar på dyngan.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Pyton skrev:
Lundell hittar sin publik i Gävle. Fråga mig inte varför.

För övrigt är Nirvana och all annan Grunge brutalt överskattade. Eller är de det egentligen? Finns väl inte en nån som lyssnar på dyngan.

Som de flesta typer av trendmusik så dog skiten ut ganska snabbt. Därmed inte sagt att det inte fanns guldkorn, både Alice in Chains och Soundgarden hade sina stunder.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag tycker att Deep Purple är ganska dåliga och överskattade. Kan inte säga nån speciell skiva, men alla låtar jag har hört förutom Child in time tycker jag är dåliga.. eller Smoke on the water är väl sådär.

Pyton skrev:

Jag lyssnar på dom.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...