imaster
Bah
Joe Schmoe skrev:2118781Listan är nu igenombläddrad!
Kan inte säga att det ändrade mitt påstående.
Då har du helt enkelt fel musiksmak...
Joe Schmoe skrev:2118781Listan är nu igenombläddrad!
Kan inte säga att det ändrade mitt påstående.
Dr.Bike skrev:2118993Allt med U2
unke_b skrev:2119879
Håller med!Dr.Bike skrev:2118993Allt med U2
J_Park skrev:2120697
För att sedan göra grunge-rocken lite mer rättvisa; Pearl Jam började i samma veva som Nirvana och säljer fortfarande bra och spelar fortfarande fullsatta konserter. Allt detta under minimal uppmärksamhet av tv och andra mediakanaler.
Gustav O skrev:2120878Mudhoney är ju kvar liksom Melvins, inget av de banden blev dock superstora i Grungevågen.
Va? Jag trodde du var en musikdiggare.Chris Ash skrev:2120882Nä, för jag har aldrig hört talas om nåt av dem.
Gustav O skrev:2120913Va? Jag trodde du var en musikdiggare.
Melvins är grymma, har iofs gjort en drös med skivor och en del har varit konceptuellt bös. Mudhoney har gjort en del coola saker men det var länge sedan jag hörde något bra från dem.
Enda riktigt stora plattan som Purple släppt är Machine head, som i övrigt är ett banbrytande album av hög kaliber - genomgående råttTurboJugend skrev:1596600Jag tycker att Deep Purple är ganska dåliga och överskattade. Kan inte säga nån speciell skiva, men alla låtar jag har hört förutom Child in time tycker jag är dåliga..
...ungefär som att säga till ett Zappa-fan att "Jorå, så att, bobby brown goes down är en jäkla dänga" eller till en Lundelldiggare att "Lundell är ju asbra; visst är det han som har gjort den där öppna landskap?"eller Smoke on the water är väl sådär.
Kay skrev:1596491Får man säga mest överskattade artist istället så får jag väl säga Per Gessle, som inte gör bättre musik än vilken niondeklassare somhelst som en musikdubbellektion lärt sig gitarrernas grunder. Någon med mindre charmig röst får man nog gräva efter.
mb skrev:2121020Enda riktigt stora plattan som Purple släppt är Machine head, som i övrigt är ett banbrytande album av hög kaliber - genomgående rått
Heinrich skrev:2119041Allt med Black Sabbath. Sämre band får man ju leta efter.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|