Den stora borratråden

Robz

Guest
...Borra din fru i går:D men alltså till mig säger hon att hon e singel:D ...
Måste varit vår städtant (64 år) då - hon är här ibland när jag o frun är på Spa, som igår... :arsele

Bowling... mja varför inte :va
Senaste anmälan den 15:e va?

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du vet att det är den SÄMSTA ursäkten eftersom sex motvekrar huvudvärk ........ muhahahahahahah. BORRA?

meeh d e väl en sån ursäkt dom flesta tjejer brukar använda för att slippa borra. but I dont know! nä har...ehh....ehh....dammit! :D :D

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Jösses... gifter man sig med rätt kvinna så är det älska så ofta man orkar (beror kanske lite på mannen förstås - inte orken, men hur väl denne förvaltar kvinnan).
Men borra är mer sällan - endast när frun blir lite på örat :tuttar

I övrigt håller jag med Tusse - klart man bör söka lagom inkörda fordon, eller som K sa - "Bli opererad av en nybliven läkare, eller en som redan kan operera"?
Bäst måste ju då vara en egen husläkare som vet exakt var och hur operera! :yoparty

/Varför skulle man annars gifta sig? :tuttar

Översättning

Älska = Runka
Orkar= kan smyga in på toan
Borra= Sova på soffan

Robz

Guest
Översättning
Älska = Runka
Orkar= kan smyga in på toan
Borra= Sova på soffan

Wow.... är det sååå illa i tonåren idag??
Nåväl - jag lovar att du kommer se ljuset när du blir vuxen (om du nu lyckas hitta en tjej) :tummenupp :pannkyss

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nåväl - jag lovar att du kommer se ljuset när du blir vuxen (om du nu lyckas hitta en tjej) :tummenupp :pannkyss
Nu är du taskig mot Alex, han har haft en tjej det vet jag, iof en högmilare som läckte lite men det va en tjej.... tror jag iaf.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Nu är du taskig mot Alex, han har haft en tjej det vet jag, iof en högmilare som läckte lite men det va en tjej.... tror jag iaf.

där ser du Robz.... jag har vittne..

ljus.. vilket ljus... släcker man inte ljuset under sånna tillfälle, de har jag läst...

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tjejkväll lördag 25 oktober!

Nästa helg tänkte jag ha tjejkväll hos mig, alla cheyer e välkomna hos mig då.

Tänkte göra lite kycklingsallad och lite annat snacks, ta med vin/öl/cider/sprit vad ni vill dricka. Ta med annat bli tjocksnacks osså om ni vill, dvs chips/popcorn/osv. Ska se om ja kan fixa nån film eller lite fler spel till ps2.
Sen kan vi se vad folk e sugna på, om vi stannar kvar hos mig eller om vi drar ut. :tummenupp

Så e här några tjejer som vill komma så bara säg till. :) Alex, du får lov att komma om du vill. :tungan

:tummenupp

Busfrö

Radical Riders
Gick med
6 May 2003
Hoj
lånar gärna din............
Nästa helg tänkte jag ha tjejkväll hos mig, alla cheyer e välkomna hos mig då.

Tänkte göra lite kycklingsallad och lite annat snacks, ta med vin/öl/cider/sprit vad ni vill dricka. Ta med annat bli tjocksnacks osså om ni vill, dvs chips/popcorn/osv. Ska se om ja kan fixa nån film eller lite fler spel till ps2.
Sen kan vi se vad folk e sugna på, om vi stannar kvar hos mig eller om vi drar ut. :tummenupp

Så e här några tjejer som vill komma så bara säg till. :) Alex, du får lov att komma om du vill. :tungan

:tummenupp

Ja kan tänka mej komma o hjälpa er med borrning:D :D

Normalt borrar jag inget under 30 men e ni flera kan de funka:D :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ja kan tänka mej komma o hjälpa er med borrning:D :D

Normalt borrar jag inget under 30 men e ni flera kan de funka:D :D

normalt så får du inte borra så ofta i heller eller hur, jaja du får väl komma. du brukar snacka mer än vad du utför så d e lugnt. hahaahh.....:D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...