Den stora förolämpningstråden!

Status
Ej öppen för fler svar.

Paradoxy

Guest
Öh Jonathan! Det är dags att skärpa sig nu för fan.

Ditt jävla fadderbarn :mad:
 

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Paradoxy skrev:
2060703 Ooh, jag tar illa upp :rolleyes:

Bissmark han är homosexuell, HEJ
Homosexuell, HEJ
Homosexuell, HEJ!


:mad:

Önsketänkande :arsele
Haha, trodde du att du äntligen hittat en likasinnad :va
Du får söka lyckan på annat håll
Ditt lilla troll.
Jag släpper inte till.
Jag vet att du vill.
 
Last edited:

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
Samtliga i denna tråd skrev:
Bla bla bla bla bla bla...................

Sluta genast upp med sandlådeförolämpningarna jävla pajasar !

Om du nu vill förolämpa någon så gör det så personligt som möjligt till en början,kom med lite konstruktivitet istället för erat ordbajseri på högsta nivå.
För att kanske mot slutet av det hela om möjligt avrunda det hela med lite klassiska "mamma" kommentarer på sin höjd.

Ni äcklar mig allihopa med era små intellekt, om jag vore i er situation hade jag tagit livet av mig för länge sedan.
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
snabbåka skrev:
2061284 Sluta genast upp med sandlådeförolämpningarna jävla pajasar !

Om du nu vill förolämpa någon så gör det så personligt som möjligt till en början,kom med lite konstruktivitet istället för erat ordbajseri på högsta nivå.
För att kanske mot slutet av det hela om möjligt avrunda det hela med lite klassiska "mamma" kommentarer på sin höjd.

Ni äcklar mig allihopa med era små intellekt, om jag vore i er situation hade jag tagit livet av mig för länge sedan.

Äh gå och gör det du är bra på istället, sticka en tröja eller nått.
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
snabbåka skrev:
2061484 Vad skriver du här för ? har du inte fullt upp med att knulla din morsa ?
Har inte du fått nog av att suga av din farsa? Ta o gör nåt som skulle göra resten av världen glad! Ta värvning i frälsningsarmen din tönt!!!!
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
sportarn skrev:
2061497 Har inte du fått nog av att suga av din farsa? Ta o gör nåt som skulle göra resten av världen glad! Ta värvning i frälsningsarmen din tönt!!!!


Farsan är inte i livet och gud slutade jag tro på för länge sedan,men du snackar väl med honom varje dag så du får råd att fylla i fältet med "din hoj" med något anständigt.
Men se då till att panta lite burkar eller något så det blir en nyare historia än "raset" du hade innan.

:rofl
 
Last edited:

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
snabbåka skrev:
2061509 Farsan är inte i livet och gud slutade jag tro på för länge sedan,men du snackar väl med honom varje dag så du får råd att fylla i fältet med "din hoj" med något anständigt.
Men se då till att panta lite burkar eller något så det blir en nyare historia än "raset" du hade innan.

:rofl
Är du så värdelös på att stava så att du är tvungen till att skriva två gånger o hoppas på att ena gången är rätt? Ta o lek med nån som är lika ful som dig själv! Bara för att du inte vet hur man uppför sig som en normal person så behöver du inte dra ner resten av sporthoj. Ta o skaffa dig något som även du kan bli bra på. Vad sägs om blottare?
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
sportarn skrev:
2061524 Är du så värdelös på att stava så att du är tvungen till att skriva två gånger o hoppas på att ena gången är rätt?

Nope, har i dag bytt bredbandsleverantör och i och med skiftet haft driftstörningar hela dagen därav dubbelpostningen.


sportarn skrev:
Ta o lek med nån som är lika ful som dig själv!

Jag gör det allt som oftast,det är även därför jag är medlem i en gruppering med likasinnade så inte ni stackare skall drabbas av min framfart och jargong alltför ofta.

sportarn skrev:
Bara för att du inte vet hur man uppför sig som en normal person så behöver du inte dra ner resten av sporthoj.

Dra ner retsen av sporthoj ? :va människorna här i forumet har väl en egen skyddsmekanism som dom kan aktivera när dom vill, så att jag drar med mig någon greppar jag inte förutom att du faller med mig, det förstod jag för länge sedan men människor i samma kategori som dig faller under mänsklighetens felmarginal.


sportarn skrev:
Ta o skaffa dig något som även du kan bli bra på. Vad sägs om blottare?


Ja, eller varför inte sätta sådana inkompetenta pajasar som dig på plats.
 

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
..
Era mammor är så feta att ligger dom på stranden kommer Greenpeace och försöker få i dom!
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Stortryne skrev:
2061887 Det är inte min mamma, det är min bror :mattias


Japp, mor din måste hålla sig inne så du har någon att försäkra på :tummenupp

fetknopp.


Ädit: såg vad du hade för motorcykel, jag menade inte att vara så taskig. Förstår om du har komplex för den där :(

Ädit2: Jag är också en godstågsfetich. Har ni sköna sköna yards i Götet?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top