Den stora Falkenbergstråden

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vem vinner & vem mular hårdast nu till helgens SM/SO

STK 600 har två gamla kombatanter som tidigare ägde i Veidecs bottenstrid, sist vi såg dessa herrar 2006 i duell på anrika Falken så kom dom inte ens genom första böj... vi talar givetvis om Mozz ünt Jordfräs.

Jordfräs har slipstreamat Mozz hela detta år i ren skräck att återigen torpedera sin enda vän och livskamrat, men nu är det slut på leken säger Jordfräs.

Oscar aka Lill-Hayden Brat-Racing kommer att göra allt för att inte komma sist, det ryktas även att Per "Mad Farmer" Eslöv skall ställa upp och ploga lite fåror i sandfållorna.

Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det är några sakfel i texten här...

Vi kom faktiskt 1 varv och 128 meter ifjol, innan Erik "fick kontakt" med mig...

Vidare så har Erik blivit FRÅNKÖRD i en RAD tävlingar i år! "Slipstreamat" är en elegant omskrivning iofs...:D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Det är några sakfel i texten här...

Vi kom faktiskt 1 varv och 128 meter ifjol, innan Erik "fick kontakt" med mig...

Vidare så har Erik blivit FRÅNKÖRD i en RAD tävlingar i år! "Slipstreamat" är en elegant omskrivning iofs...:D
Givetvis så har jag Mozztröjan på mig hela helgen, visa nu var skåpet skall stå, Jordfräs ligger bara snäppet före dig i totalen.

Forza Mozz :yoparty

Hur går det i dom andra klasserna då :confused:

sandstream

Guest
Hur går det i dom andra klasserna då :confused:
Tack vare sina patenterat usla starter undviker sandstream masskraschen i chikanen direkt efter starten. 17 av 27 förare lägger sig och får inte fortsätta. Sandstream kämpar som ett djur och vinkar glatt till publiken när han presterat sitt årsbästa med en 9:e plats.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Tack vare sina patenterat usla starter undviker sandstream masskraschen i chikanen direkt efter starten. 17 av 27 förare lägger sig och får inte fortsätta. Sandstream kämpar som ett djur och vinkar glatt till publiken när han presterat sitt årsbästa med en 9:e plats.
Vurpchikanen är ingen lek, den har skördat många offer, kör escapen så slipper du svänga så mycket.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Oj vilken avslagen hets, var är allt skryt och snack om förnedring, bring it on :yoparty

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
250R låter spännande Robban. Är det nån av DP's hojar?
Jag kommer o kollar!
Hälsn. Farsan

Jag tippar på en Mordgren TSR... Kul som f-n iaf!:tummenupp

Hohoho!!! Minns hur det gick sist vi körde på Falken! Jag var en halv sekund snabbare på varvet!!! På lånad hoj!:yoparty

Det enda jag minns från det var att jag rundade dig på yttern! Har du glömt det?

Antingenhar du drömt eller slagit i huvudet riktigt hårt:huvet För det enda du kommer se av mig :arsele :arsele :arsele :arsele

Jag kommer inte kasta tvålen hur mycket du än ber om det!

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...