Den vidrigaste lukten du känt

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Stog i bankomatkön för några dagar sedan och hamnade bakom en med dreadlocks. Spyan kom nästan så var tvungen att gå till en annan-.

"Stickan" på mitt förra jobb, han luktade inte päron. Vi hängde doftgranar i hans truck & klädskåp för att han skulle fatta på riktigt, men fan vilket hopplöst fall.

Då han började vifta med sina långa armar i matsalen för att kränga av sej Fristadsjackan, då fick jag alltid byta plats för att inte "lägga" tbx maten på tallriken :dubbelspü

Troligtvis inte den värsta lukt jag känt men ruttna ägg luktar inte fräscht. :zpy

Det värsta jag känt är stanken av ett ruttet lik. Min granne kolade, och han hade inte direkt några vänner så det tog ett tag innan nån kom och hämtade honom....det stank lik i hela lägenhetskorridoren.

klasspolarns 10mm piercing-plugg han hade i örat lukta inte tårta..

sen var det en brud som man pilla nere i havsregionen för där lukta det fEsk med odör av ruttet slag :zpy kan väl medge att det blev stocka kanel-kojan istället..

läste senare att om cheyer tvättar sig för noga i murran så kan den få denna lukt.

Det finns nog inget som tar stanken av ett lik som legat under vatten en vinter.

Annars så luktar en påkörd älg inte godis, när då gallan mm har spruckit.

Detta slår då iaf en shaker som legat ett par veckor, det har man ju prövet. Luktar inte hallonbåtar på något sätt.

bland det äckligaste jag sett är nog när vi hade glömt kvar en pizzakartong i jobblägenheten, den hade förvandlats till 100talet larver, och som pricken över I så hade vi köpt pizza till middag:D kändes inte så inspirerande att klämma i sig den efteråt:gnissla

En påse med badkläder som en polare lagrat under min säng i ungefär ett halvår.
Det hade typ utveklats nya arter i den, den låg i en ryggsäck i en brutalt ihopknuten plastpåse.

Han hittade den för att han tappade nått på golvet :hihi

Jag hälsade på släkt i USA när dom kom in med ena skördetröskan som hade kört över hela familjen skunk.

Enligt dom så var det inte direkt ovanligt, och ett jävla jobb att rengöra.

En påse med badkläder som en polare lagrat under min säng i ungefär ett halvår.
Det hade typ utveklats nya arter i den, den låg i en ryggsäck i en brutalt ihopknuten plastpåse.

Han hittade den för att han tappade nått på golvet :hihi

:va Du måste vara Ungkarl!

Död och föruttnelser är inte lätt att värja sig mot.
De två värsta händelserna av detta slag jag upplevt är:

Snubblat i skogen och landat i en älgränta.
Tog emot mig med handen, men den slant så jag fick ansiktet rakt i högen.
Ruttnande inälvor i mun och näsa ÄR obehagligt.
Cirka 2 km att gå hem.

Vi har en särskild frysbox till träningsvilt - Dvs kråkor, duvor, skator, klövar, blod och liknande.
Denna står i gamla köksfarstun utan ingång från huset.
Vid renovering hade jag bevisligen knuffat undan den så att sladden hoppat ur.
Efter någon vecka började det lukta illa i köket.
Likdoft.
Började leta död råtta i alla skrymslen och vrår.
Bland annat kröp jag runt i torpargrunden samt nosade igenom bjälklaget innan jag kom att tänka på viltfrysen.
När jag öppnade den flöt allt.
Den var inte mysig att städa ur.

Surströmming är ju inte så poppis.

Förra sommaren hade brorsan lånat min bil för att åka ut och fiska. Fick tillbaks bilen men den stod parkerad några dagar i solvärmen innan jag skulle använda den, öppnar bildörren och undrar vilken luffare som övernattat i bilen. Fick hålla mig för att inte spy och letade i runt i bilen vad fan det kan vara. En idiot som man har till brorsa har glömt en påse med 3 halvstora abborrar *bläää* i bilen.

rötslam fråm sthlms reningsverk! Obeskrivbart vilken fantastiskt dålig lukt! Jag fick reflexmässiga hulkningsattacker medans jag flydde undan eländet.

Fatta att folk jobbar i och vid sådana inrättningar.

Lagom rutten lite halvt utspridd Älg med lite flugor som surrar runt...
Vände sig i magen direkt :tummenupp
Absolut det äckligaste jag har känt lukten av..

Kommer ihåg när jag någon sommardag var hos en polare vars farsgubbe jagar. I en kastrull/gryta modell större ståendes i ett avlägset hörn av trädgården låg något liknande träningsvilt eller nån form av bete till fällor. I flytande form. Väldigt död, men samtidigt levande. Spred en klart magvändande doft.
Annars så är jag nog inte direkt bortskämd med bad smells. Gamla bortglömda matlådor brukar slängas utan att öppnas för att just slippa torka spya också.

Dött luktar inte hallon. Min svärfar är låssmed och jag va och hjälpte till en dag. Fram på förmiddagen ringer en bovärd och vill att vi ska borra upp ett lås i en lägenheten för att hyran inte har betalats på två månader,
(en 80-årig tant bodde där). Hon brukar vanligtvis vara mycket noga med att betala hyran i tid. Vi åkte dit, inväntade bovärden och även polisen som kom till platsen. Jag kikde in i brevinkastet och där log det ett berg av tidningar och en äcklig stank. Jag kunde direkt konstatera att det va något som hade legat länge där inne. Sagt och gjort så borrade vi upp låset, öppnade dörren och möttes av en vedervädig stank (dött alltså). Ett par meter framför dörren låg en död tant i åttioårs åldern. Vi kollade i tidningshögen och kunde konstatera att den äldsta tidningen var från 24:e maj -07 och vi var där och öppnade dörren 17:e juli (tror jag det va). Ni kan tänka det lukta satan.
Där va jag nära att kalva...

ruttnande proteinshake är aldrig trevligt.. inte heller matlådor.. ruttnande djur är lite exotiskt.. bajs, piss och lervällingen på roskilde är speciell när solen ligger på och man kippar efter ren luft..

men det värsta är ett besök på något av stadens reningsverk..

ruttnande proteinshake är aldrig trevligt.. inte heller matlådor.. ruttnande djur är lite exotiskt.. bajs, piss och lervällingen på roskilde är speciell när solen ligger på och man kippar efter ren luft..

men det värsta är ett besök på något av stadens reningsverk..

Tycker personligen inte att bajslukten är särskilt farlig.
Undviker man att tänka på vad det är så försvinner mycket av obehaget.

Kan rapportera att jag några gånger bilat upp trasiga avlopp och grävt ut innehållet med händerna för att kunna få dit en klämma.
Stör mig inte nämnvärt.
Men:
När folk trots information om mina förehavanden använder toaletten, så att man får ny, kroppsvarm avföring att gräva i - Då får dom veta vad de heter.
Av 90kg tokig bondtölp.

Nu slipper jag sådana jobb.
Men mellan 18 och 25 års ålder var det mycket sådant.

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick