Den vidrigaste lukten du känt

FreddaGädda

Guest
När jag åker hem från gymmet brukar en kille tajma in samma bussresa.
Jag kallar honom för Stinkturken, då för att han kommer från mellanöstern samt stinker något vedervärdigt.
Ser hyfsat vårdad ut, som gemene man.
Men han luktar så vidrigt att jag blir förbannad bara jag tänker på det.
Det måste vara hans parfym blandad med honom själv.
Det luktar som en blandning av bulldeg, svett, planetens billigaste parfym och apelsin. Det låter inte så vidrigt, men tro mig, lukten fullkomligen sprider sig i bussen och gör det svårt att andas. Ögonen rinner och man blir helt förtvivlad över hur illa det luktar.
Första gången jag råkade på denna karaktär hoppade jag av stationen efter och gick hem till fots de resterande 6 kilometrarna.
Nu har jag dock lärt mig att ta upp parfym ur väskan, spraya på en tröjärm och andas i den tills man kan kliva av.

Han måste ju fatta själv hur illa han luktar? :va

RICHAARD

Bannad
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
JA-a
Jag kallar honom för Stinkturken, då för att han kommer från mellanöstern samt stinker något vedervärdigt.
Det luktar som en blandning av bulldeg, svett, planetens billigaste parfym och apelsin. Det låter inte så vidrigt, men tro mig, lukten fullkomligen sprider sig i bussen och gör det svårt att andas. Ögonen rinner och man blir helt förtvivlad över hur illa det luktar.
Första gången jag råkade på denna karaktär hoppade jag av stationen efter och gick hem till fots de resterande 6 kilometrarna.
Nu har jag dock lärt mig att ta upp parfym ur väskan, spraya på en tröjärm och andas i den tills man kan kliva av.

nae :3freak

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Kan det vara en fetlagd kosovoalbansk jazzbasist från Kungälv?
Låter som en kompis till mig.

FreddaGädda

Guest
Kan det vara en fetlagd kosovoalbansk jazzbasist från Kungälv?
Låter som en kompis till mig.

Jag har aldrig frågat, faktiskt.
Men han kan mycket väl vara en kosovoalban. Fast nämnvärt fet är han inte.
Typ Filip Hammar-ish. Lite småtjock.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Jag har en del exempel men polarens är bäst.

Ett gäng överförfriskade är på väg till födelsedagsfest mitt i varma sommaren. På motorvägen ligger en död grävling och jäser i solen. Ni vet med benen så där härligt brett i sär. Som om den skulle i princip kunna stå av sig självt om den inte låg på sida. Ah en present tänker han på passagerarplatsen.

Tvärnit. In med grävlingen i en ICA kasse i knäet på han i framsätet. Den går långt ifrån ner i påsen men det är ju inte långt kvar. Lukar ju lite så där halvilla men det går att stå ut. Efter några minuter säger det dock Phssyycccccccssssssssssssss och grävlingen spricker.

Gissa om det luktade mumsfillibabba :lol

S.Lazar

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2008
Hoj
gsxr 1000 k7
fick äran å öppna en frys som stått ute i ca 4ra år men kött i efter att den gått sönder. det va fint väder å solen hadde värmt upp allt som låg där i så det flöt rundt mycket gott, klarar tyvär inte av att beskriva denna lukten men jag har inte varit med om värre och vill hellst inte tjänna den igen.
amoniak är som frisk luft jämmfört med det.

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
Stanken från köks avlopp som det blitt stopp i.
Allt gammelt härsket mat fett o skit ..UUUU

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...