Denna Mcn har jag köpt inför Säsongen 08..

swekop

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
FZ-1 N
Puh.. !!..

Var och kollade in vad som troligen blir min nya kärlek igår.. VTR Firestorm -06... Dels för att den är förbannat kul men även för att den faktiskt går att försäkra... !...

ZX10, RSV, CBR1000RR... Sjuuuukt fina hojar . Blir grön blå svart röd av avundsjuka.. HUr i hvete har ni råd att försäkra dessa guldklimpar?!

Romi34

Äntligen hoj igen
Gick med
15 May 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400-07
Även om jag själv gjort ett nyköp som jag gillar grymt mycket så är repsolen sjukt översnygg! Synd att man inte kan få den som Twin :D

Håller med , sjukt översnygg , bra formulering. Kan nästan tänka mig äta blodpudding varje dag för att finansiera köpet och försäkringen. Har tur att bo i norrland och passerat 40-stäcket så försäkringen blir billigare. Funderar på att ta förarlicens på bana , vore sjukt kul. :yoparty

Romi34

Äntligen hoj igen
Gick med
15 May 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400-07
Puh.. !!..

Var och kollade in vad som troligen blir min nya kärlek igår.. VTR Firestorm -06... Dels för att den är förbannat kul men även för att den faktiskt går att försäkra... !...

ZX10, RSV, CBR1000RR... Sjuuuukt fina hojar . Blir grön blå svart röd av avundsjuka.. HUr i hvete har ni råd att försäkra dessa guldklimpar?!

Råd och råd ! Prioritera , jobbar själv som chef inom byggbranchen och har hyffsad lön. Repsolen jag köpt är en investering , fattar att den tappar i värde men det är det värt. Reser inte utomlands och har ett litet klädkonto.

Bifogat

• FHF755-1001.jpg
    FHF755-1001.jpg
    201.7 KB · Visningar: 102

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Råd och råd ! Prioritera , jobbar själv som chef inom byggbranchen och har hyffsad lön. Repsolen jag köpt är en investering , fattar att den tappar i värde men det är det värt. Reser inte utomlands och har ett litet klädkonto.

Du måste vara grymt glad då du nämnt din hoj 4 gånger nu...:D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
BMW_R12GS_Adventure_-08_281.bmp

En ny BMW:tummenupp Som min gamla men en 08 med lite bättre transmission, 5 hk till... och lite annat godis...

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Håller med , sjukt översnygg , bra formulering. Kan nästan tänka mig äta blodpudding varje dag för att finansiera köpet och försäkringen. Har tur att bo i norrland och passerat 40-stäcket så försäkringen blir billigare. Funderar på att ta förarlicens på bana , vore sjukt kul. :yoparty
Följ med på N.R.S (norra roadracingsällskapets) licenskurs på mittsverigebanan 24-25 maj.

Edit: Även jag har köpt en 1000rr dock en 04a som blir ny för i år :tummenupp

Romi34

Äntligen hoj igen
Gick med
15 May 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400-07
Följ med på N.R.S (norra roadracingsällskapets) licenskurs på mittsverigebanan 24-25 maj.

Edit: Även jag har köpt en 1000rr dock en 04a som blir ny för i år :tummenupp

Har funderat på det faktiskt ! Lycka till med hojen , vi kanske ses !

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Rätt uppfattat , faan om det vore torr asfalt , sol och sommar. Kommer bli många mil i sommar på repsolen , var så säker.:yoparty
Inte konstigt med den hojen. :)

Kolla på www.n-r-s.se, kommer bli en riktigt kul körning. Om 04ans crashkåpor passar till 07an så har jag eventuellt ett sett till salu också...:tummenupp
04-05 ska passa på 06-07.

Iaf var den en som körde så på en körning jag var på, såg inte ut som han gjort mkt modifieringar.

04-05:s kåpor är dock lite "tjockare".

Last edited:

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Men va fan, med alla dessa sporthojar som visas upp vågar jag knappt visa vad jag köpt ju...:confused:

Men skit i det. Här kommer hon, jag är åtminstone själv så j**la nöjd, här skall köras :yoparty

Bifogat

• IMG_0004_2.jpg
    IMG_0004_2.jpg
    207.5 KB · Visningar: 66
Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor