Den hojen är enligt mig, Så JÄVLA snygg
Håller med ,har själv köpt en Repsolhonda -07 (se bild) , skall hämtas denna månad.
Den hojen är enligt mig, Så JÄVLA snygg
Blev en Fireblade -08 för mig, Svart/Röd. Hämtas om två veckor.
Hoppas du fick med bonus checken
Håller med ,har själv köpt en Repsolhonda -07 (se bild) , skall hämtas denna månad.
För långt att köra till Sviestad, blir lite Knutstorp Ring i sommar.
Även om jag själv gjort ett nyköp som jag gillar grymt mycket så är repsolen sjukt översnygg! Synd att man inte kan få den som Twin
Hämtar denna någon gång i mars.
Puh.. !!..
Var och kollade in vad som troligen blir min nya kärlek igår.. VTR Firestorm -06... Dels för att den är förbannat kul men även för att den faktiskt går att försäkra... !...
ZX10, RSV, CBR1000RR... Sjuuuukt fina hojar . Blir grön blå svart röd av avundsjuka.. HUr i hvete har ni råd att försäkra dessa guldklimpar?!
Råd och råd ! Prioritera , jobbar själv som chef inom byggbranchen och har hyffsad lön. Repsolen jag köpt är en investering , fattar att den tappar i värde men det är det värt. Reser inte utomlands och har ett litet klädkonto.
Du måste vara grymt glad då du nämnt din hoj 4 gånger nu...
Följ med på N.R.S (norra roadracingsällskapets) licenskurs på mittsverigebanan 24-25 maj.Håller med , sjukt översnygg , bra formulering. Kan nästan tänka mig äta blodpudding varje dag för att finansiera köpet och försäkringen. Har tur att bo i norrland och passerat 40-stäcket så försäkringen blir billigare. Funderar på att ta förarlicens på bana , vore sjukt kul.
Följ med på N.R.S (norra roadracingsällskapets) licenskurs på mittsverigebanan 24-25 maj.
Edit: Även jag har köpt en 1000rr dock en 04a som blir ny för i år
Har funderat på det faktiskt ! Lycka till med hojen , vi kanske ses !
Inte konstigt med den hojen.Rätt uppfattat , faan om det vore torr asfalt , sol och sommar. Kommer bli många mil i sommar på repsolen , var så säker.
04-05 ska passa på 06-07.Kolla på www.n-r-s.se, kommer bli en riktigt kul körning. Om 04ans crashkåpor passar till 07an så har jag eventuellt ett sett till salu också...
View attachment 225958Tänkte att eleverna skulle få köra den här hojen i år
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |